Gå til innhold

Jævla nav... blir gal!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte nav tidligere i dag siden jeg ikke har fått barnetrygd og permisjonspenger denne måneden. oj, de hadde visst glemt begge deler... får ikke permisjonspengene før til mandag, og barnetrygden får jeg etterbetalt i november... og vi som har lite penger fra før denne måneden.. uff, har noen regninger som skulle vært betalt men de får pent vente til mandag da... gidder ikke bruke sambos konto på det, da må jeg overføre fra min til hans og styr på mandag (min konto er regningskonto, hans er brukskonto, lettere å ha styr på ting da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...