Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj! Eg nys og nys i dag, og det hjelper ikkje korkje å snyte seg eller ta nesedråpar. Sukk. Sjøl om det er eit potensielt symptom, trur eg vel eigentleg det er for tidleg. Dessutan har eg heller ikkje kontroll på om eller når EL var, og verda er generelt vond og vanskeleg.

Måtte berre syte litt. Betre allereie! :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke deilig å få "tømt" seg!!??! Det skal jeg gjøre å, se lengre ned...hehe

Henger meg på klagemuren...hehe er spesielt enig i første og siste linje(etter komma...hehe) i innlegget ditt Beth. Er sååååååååå lei av å være prøver, jeg vil være GRAVID!!!!!!!!!!!

Nå for et par timer siden kom tanta smygenes, hun skulle jo ikke komme denne mnd, å skulle hun komme så var det egentlig først på søndag. Når faenskapen først har tenkt å komme, er det like greit at hun kommer før planlagt, enn etter. Har funnet en bitteliten positiv ting ang å ikke bli gravid denne mnd, å det er at barnet slipper å ha bursdag i skoleferien...hehe

Høper du/dere har hellet med dere denne pp Beth, tvi tiv::

Skrevet

Tett i nesa ja,det er jeg og..t.o.m. litt ømme pupper..men garantert ikke gravid.. blir nok ikke lett å skille den mnd man endelig blir gravid da..he he..kanskje du er det nå,hvem vet ;)

Lykke til Beth,håper spiren snart sitter :)

Klem fra Skifer

Skrevet

Håper den tette nesa er et symptom da, Beth:)

Er det lenge til IKM?

Lykke til!

Klem klem

Skrevet

Har du sovet med stumpen bar nå Beth :-) Det kan man bli forkjøla av vet du. He he... fredag idag og jeg er i strålende eggløsningsform. Håper bare den hersens el-testen blir positiv i kveld. Har jo brukt pergo denne gangen også så da blir syklusen lengre. Men idag er jeg på dag 14 så det er jammen på tide med positiv test. Passer jo perfekt med el og helg samtidig. Optimalt egentlig.

Håper din tette nese er et symptom på at noe er på gang da. Det sies vell at slimhinnene kan svelle litt opp hvis man er gravid.

Masse lykke til fram ikm. Ser at det bare er noen få dager til.

Mange klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...