Gå til innhold

mami87

Anbefalte innlegg

Skrevet

Slår meg som en prippen, veslevoksen jente. Og ja jeg sier jente fordi hun er fryktelig umoden. Hun mener da at fysj a meg h&m, ellos og sparkjop. Og skal kun ha det beste i verden. stakkars jente!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og alikevel blir hun likt av folk her inne....det må nok irritere rævhåra dine no grønnjævli..

Skrevet

nei, skjønner egentlig ikke hvorfor de liker henne.

Skrevet

"Hun mener da at fysj a meg h&m, ellos og sparkjop"? Prøv å formulere innlegget ditt en gang til, du.

Og mens du er i gang kan du sikkert poste det på skravlesiden, hvor det vel hører hjemme. Selv om det selvsagt er sjarmerende voksent og et riktig modningstegn at du velger å være anonym ...

God bedring.

Skrevet

Jeg liker mami jeg. Synes hun virker som en søt og pen jente..

Skrevet

Neimen, tror det hadde vært lettere for deg å si dette til meg på skravlesiden :) er ikke så ofte jeg er inne på krangle å titter.

Dritt at du oppfatter meg sånn da, men jeg er fullstendig klar over at jeg har endel sterke meninger og er nokså sær på visse områder så jeg forstår godt at ikke alle liker meg.

Hvis jeg virkelig ville at alle skulle like meg så hadde jeg vel kunnet være litt mer forsiktig med å være uenig med folk, men da ville jeg på en annen side vært utrolig falsk og det synes jeg faktisk er mye værre gitt.

Når det kommer til de butikkene du nevner så har du fullstendig rett i at hm ikke er min yndlingsbutikk! har aldri sagt at det er bare dritten da, handler til tuppa der også, men mye av det er ikke min smak. Siden når ble det galt?

på sparkjøp har jeg aldri handlet så hva de har der kan jeg ikke uttale meg om, tror ikke vi har noen sparkjøp i nærheten her når jeg tenker meg om.

Skrevet

Mami framstår for meg som ganske moden for alderen. Det er vel en del mennesker her inne,uavhengig av alder, som frastår som barnsligere...for å si det mildt.

Dypt tragisk å skrive sånne innlegg, men det er vel for å markere at man ikke liker at folk her inne blir godt likt. Jeg liker Mami som hun framstår her inne jeg:)

Og forresten, jeg liker heller ikke h&m o.l. Det betyr ikke at jeg er prippen, det betyr at jeg ikke liker h&m!! Det betyr forresten ikke at jeg bruker ubegrenset med penger heller, men det burde man ikke trenge å argumentere for- vi lever i et fritt land.

Bra du driter i sånne innlegg mami, jeg har iallefall alltid likt deg- du virker jordnær og reflektert.

Siv

Skrevet

Har nå faktisk møtt mami på hm jeg da, så sååååå prippen kan hun ikke være;)

Dessuten er det bedre å være prippen enn en anonym dritt!

Skrevet

Hihi, siste anonym der er jo tydeligvis mamidama selv. Så hun drar en Maria hun og, det morer meg.

Skrevet

nei, den siste anonym var meg, jeg var anonym fordi jeg egentllig ikke hører hjemme her på dib, men på bim. Så sorry mac.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...