Spitz Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hun har allerede fått 2 nede, og da var det ikke noe problem, nå holder hun på med en oppe. Hun har feber, nøttete avføring (i går va det 5 bleier i dag er vi på nr4) tilvanli har vi 1 om dagen elle anna hver dag.. Hun bare skriker og sutrer.. Hun vil nesten ikke spise, kaster opp igjen middagen sin, og har fått bleie utslett, ja her har vi slått på stortromma.. hva skal eg gjøre for å få henne til ro.. til vaneli legger hun seg kl 10 og sover til 9.. men nå har hun ikke lagt seg enda......... noen råd?? dette er mitt første barn....
Mrs. Bouquet Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jenta mi fikk tenner når hun var 3 mnd. og hadde 8 når hun var 8 mnd. Så har vært gjennom en del av det. Jeg gav paracet til natta de dagene hun var plaget som verst, det hjalp litt. Ellers kan du jo prøve dentinox og se om det hjelper. Hadde så og si ingen effekt her. Ellers så kan du jo prøve å la henne få noe å bite i, helst kjølende biteringer.
Meg og bøllegutta!! Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Tror gutten min på 8 1/2 mnd også holder på med tenner. han har 6 tenner da. 4 oppe og 2 nede så jeg tipper det er to nede til som kommer. Han bæsjer 4 til 5 ganger i døgnet mot 1 som er vanlig for han. " dager nå har han våknet 4.30 med bæsj i bleie og ikke fått sove igjen etter at vi har skiftet zzzzzzzzzzznooork!! Mer sutrete enn vanlig også.......... Ikke så veldig festlig, men det går snart over som alt annet med disse små!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå