Gå til innhold

Oktober: Vinterdress....:)


2 gullunga

Anbefalte innlegg

Noen som begynnt og tenke på vinterdress??? Eller kanskje har tenkt på det lenge:) Har tenkt på det en stund nå men vet ikke helt ka eg skal velge..... Ka som kunne ha värt bra for småtten. Han e jo ikkje begynnt og gå enda heller. Men tenkte no oss litt ut i snöen når den en gang kjem. Har tenkt på Troll sine dressar.... Dei har jo bra dressar men er jo litt dyre. Sjölv om du kan bruke dei lenge.... Nåken som har andre erfaringar? Greitt og höyre andre sine erfaringar og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har kjøpt Reima vinterdress til mini og er veldig fornøyd med den. Han har brukt den hver dag i flere uker nå hos dagmamman. Den er passe tjukk uten å være stiv og klumpete og er kjempeenkel å ta av og på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Kappahl sin vinterdress og Reflex med innerdress som kan tas ut (greit når det er mildt ute). Er fornøyd med begge to så langt. Begge er greie å bevege seg i. . Men det som er vel så viktig er jo hva barna har inni dressene sine (ikke sant Karin ; ) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Polan O Pyret, men angrer litt for at jeg ikke kjøpte Troll, de har ull innvendig, og det er jo kjekt når det blir kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Exit sin vinterdress bruker nøste barn sin ull dress inni hun er god og varm og den er vinn og vann tett. Kjempefornøyd

Orker ikke kjøpe en dyr dress dette året, kjøper heller det neste år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt Reima.

Ang Troll så sa min venninne (med 2 barn) at dresser med løst for ikke var noe særlig til små unger. Ho solgte Troll-dressene.. Ble bare i veien det foret. Men har ingen erfaringer selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...