Sjokoladefrik Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Vasker vogntrekkene for barnehagen til ungen min, men de er jo fulle av jordslag! Sånne svarte ekle jordluktende flekker som ikke går vekk i vask. Er det egentlig sunt for barna å sitte i slike vogner?? Kan noe gjøres for å få det vekk? Skikkelig ekkelt å ha i huset... Blæh!
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Kan hjelpe at de ligger i en blanding av vann og eddik i et døgn før vask.
Sjokoladefrik Skrevet 1. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2007 Men er jo to søppelsekker med trekk... Har ikke badekar så blir nok vanskelig. Enklere løsning?
wirre;o) Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 prøv å strø på potetmel.. eller tørk over de med eddikvann.. klarer ikke å stappe de ned i noen bøtter eller noe?
Odine! Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg har fått tips her inne om "ShipShape". Du får kjøpt det på Jernia. Jeg har ennå ikke testet det ut på vogna, så jeg vet ikke om det funker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå