nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 hun sitter på armen til pappa`n sin ved vinduet under ett stort ullpledd, hoster, hikster og gråter om hverandre... har ringt legevakta, de ba oss se an 15 minutter før vi evt kom ned.... dette er skikkelig ekkelt!!!!! stakar lille prinsessa mi!!!!!
Sjokoladefrik Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Uff da stakkar liten! Håper det gir seg fort! Fælt å sitte der og ikke kunne gjøre noe. God klem!
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 ååå stakkars snuppa! Prøvd å ta henne med ut for å se om det hjelper?
tonebf Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 pakk henne inn i dyna og ta hun med ut! mini har hatt det, etter han hadde falsk krupp fikk han astma
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå