Arlen Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Det er et flott navn. Her vi bor i Skottland kjenner jeg flere som heter det. Noen skriver det også Zak, noe jeg personlig foretrekker .
.Ann. Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hehe. Minner meg om "saved by the bell" som gikk på tv3 på 90 tallet. Noen som husker den serien? mimre..
Arlen Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Forresten så er Zack/ Zak opprinnelig "short" for Zackarias og Zackary.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Ja, engelsktalende - ellers er det et Ronny-navn.
prekæs Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Synes Zack Olsen Hansen fra Øssia høres internasjonalt ut, jeg... Lett å uttale på Gran Kanaria, liksom. Enig med sug lut.
Gjest Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Eller Grangkanaria som det vel bør staves der jeg kommer fra
propp Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Hvis du kaller sønnen din det her i landet kan det være han blir kriminell.
Prish Skrevet 1. november 2007 #11 Skrevet 1. november 2007 Høres ut som navnet til et romvesen i Donald Duck.
Mamma jei Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 Synes ikke Zack er fint i Norge nei. Greit på engelsk da!
Willemo Skrevet 1. november 2007 #15 Skrevet 1. november 2007 Litt kult syns jeg. Minner om han sjønne i Saved by the bell :-) Men med engelsk uttale. Ellers blir det som Isak uten i. Isak er forøvrig et nyyydelig navn.. *smelte*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå