Gå til innhold

Er zack et kult navn


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er et flott navn. Her vi bor i Skottland kjenner jeg flere som heter det. Noen skriver det også Zak, noe jeg personlig foretrekker :).

Skrevet

Hehe.

Minner meg om "saved by the bell" som gikk på tv3 på 90 tallet.

Noen som husker den serien? mimre..

 

 

Skrevet

Forresten så er Zack/ Zak opprinnelig "short" for Zackarias og Zackary.

Skrevet

nei, det synes jeg ikke

Skrevet

Synes Zack Olsen Hansen fra Øssia høres internasjonalt ut, jeg... Lett å uttale på Gran Kanaria, liksom. Enig med sug lut.

Skrevet

Eller Grangkanaria som det vel bør staves der jeg kommer fra :)

Skrevet

Hvis du kaller sønnen din det her i landet kan det være han blir kriminell.

Skrevet

Høres ut som navnet til et romvesen i Donald Duck.

 

 

Skrevet

Synes ikke Zack er fint i Norge nei. Greit på engelsk da!

Skrevet

Litt kult syns jeg. Minner om han sjønne i Saved by the bell :-) Men med engelsk uttale. Ellers blir det som Isak uten i. Isak er forøvrig et nyyydelig navn.. *smelte*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...