eggstokk Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Vi skal ha jente. Og bestemt at hun skal hete Lisa :-)
Baby i mars 08! :-) Ble april. Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Pappan har lyst på Madelen, jeg liker Linda. Guttenavn er det verre med...
mamman til leon og Noah Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 gutten vår skal hete noah har en gutt fra før som heter leon
~Mita~ Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 vi har bestemt oss, men sier det ikke til noen .. =o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Venter en sønn som heter Jonas
mamsen & guttaboys Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 VI diskuterer navn,men har ikke kommet fram til noe. Har egentlig bestemt oss for at vi vill se lillemann før vi bestemmer oss:)
Supertea Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 Vi skal ha en gutt, og jeg tror navnet blir Oliver eller Elliot.
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 1. november 2007 #12 Skrevet 1. november 2007 Jonas skal min sønn hete også :-)....men vet jo ikke helt hva det blir da(selvom jeg er 89%sikker, hehe), så hvis det bir jente skal hun hete helene eller helena :-)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #13 Skrevet 1. november 2007 Samboer kom med navnet Herman og jeg kom med Helene. Vi liker begge godt og føler foreløpig at det er riktige navn. Lånte en navnebok for å se etter andre forslag, men fikk vel egentlig bare bekreftet at det er Helene eller Herman som ligger i magen. Blir spennende å se ved fødsel hvem om det blir gutt eller jente.
Anonym bruker Skrevet 1. november 2007 #14 Skrevet 1. november 2007 Vår gutt skal foreløpig hete Nikolai..Noen sier jo at det kan bli helt feil når en ser barnet, men da tror jeg vår blir navneløs:) Guttenavn er skikkelig vanskelig synes vi!
2hærligegutter Skrevet 1. november 2007 #16 Skrevet 1. november 2007 Vår lille gutt skal hete Sebastian, dette ble bestemt forigang når vi mistet, har spart på det. Vi hadde navet ferdig på gutt nr 1 og, og følte ikke for å forandre det, var så vant til det navnet da han ble født, helt naturlig
HegeKH Skrevet 1. november 2007 #17 Skrevet 1. november 2007 vi tror vi får en sønn og han skal hete stian! og skulle det bli jente, blir det nok madeleine
3troll blir til 4troll Skrevet 1. november 2007 #18 Skrevet 1. november 2007 Blir det gutt blir det nok Loke Alexander , og blir det jente blir det enten Carmen Angelica, eller Nerine Angelica
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå