Julie Angelica:) Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har tatt en test i dag, og streken er svak. Klarer liksom ikke å glede meg helt når jeg ikke vet om jeg kan stole på den.Med den digitale testen fra clear blue, testet jeg 6 dager før tiden når jeg var gravid med Julie Angelica, og den var positiv. Den skal man jo egentlig ikke ta før det er igjen 4 dager før forventet mens. Jeg er på ferie hos mamma og pappa, og her han dem ikke noe annet, så jeg får ikke kjøpt digital test før lørdag. Noen som har blitt lurt av quick respons? Kan den være sånn at det blir en "skyggestrek" der uansett? Håper noen vet:)
Julie Angelica:) Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Prøver å dytte en gang til jeg..
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Er det en rosa pakke?
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Med fare for å skuffe deg veldig nå, så må jeg innrømme at jeg har fått svak positiv qr-test uten å være gravid. Etter det har jeg ikke klart å stole på de testene der.
Ladybug~N&E Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 jeg fikk bare svake streker på qr testene. var gravid da. steken var helt tydelig og lett å se men den var svak. så lenge det er farge på den skal den være positiv. tror det er forskjellige positive/negative/skyggestrekbilder på pernille.info skjekk den du;)
Julie Angelica:) Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg blir ikke veldig skuffet, men litt kanskje. Var litt redd det kunne være sånn. Men jeg tar en ny en på lørdag for å være sikker:) Takk for svar uansett:)
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 Lykke til! Som regel så er det jo slik at en strek er en strek. *krysser fingrene*
Julie Angelica:) Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2007 Sjekket pernille.info nå, men jeg fant ikke noe særlig info. Mulig det er jeg som roter:/ Takk for svar jenter. Jeg legger inn et innlegg på lørdag:)
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Da var det en slik jeg tok med vesla...veldig svak strek, men jeg var jo gravid!
Julie Angelica:) Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. oktober 2007 Får jo litt forhåpninger når jeg leser at andre var gravide tross svak strek. Hadde nesten vært bedre å ikke tatt den testen, for nå er jeg jo usikker helt til lørdag:( Men det overlever jeg vel.. kanskje..hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå