Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Har dere sett Berntsen julebrus i butikkene noe sted? Jeg har ikke, elsker den gule nemlig. Norges beste julebrus!
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Tenker du på den sjampagne fargen? den digger jeg også:-) Har ikke sett etter den i butikken da..men de er vel rett rundt hjørnet!
Gjest Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Hm, ikke sant. Dytter litt! Noen som har sett den i butikken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå