Chaiemae Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Ser at Søstrene Grene har åpnet i Sandvika. Er det noen som har vært der og som vet om de har tykke trekantblyanter i ulike farger og event. pris? Kjøpe noen sånne blyanter i sommer da jeg var på SG i København og de kostet bare rundt 2 kr. Hadde vært kjempefint om de hadde den prisen her også.
Irisess 5MA & 4SA lagt på is.. Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 ÅÅÅÅ Så moro:D:D Jeg er fast i danmark hvert år(halvt dansk både jeg og sambo) Elsker Søstrene Grene:) Men jeg tror du skal belage deg på litt høyere pris men vil ikke tro at det er noe høyere enn en 5r ? men de fargeblyantene og slikt er fast innventar i SG butikkene;) juhuu! jeg skal på sandvika:P
Tussa og Sofie Skrevet 1. november 2007 #3 Skrevet 1. november 2007 Har vært der et par ganger, men vet ikke om de har de blyantene der. Uansett så utrolig gøy butikk! Er jo kjempebillig, og jeg rasket ihvertfall med meg en hel kurv med jule effekter og diverse!
power puff Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Å så gøy! jeg elsker den butikken!! må innom danmark og shoppe der så ofte det lar seg gjøre. er det på sandvika storsenter den ligger? da vet jeg hvor det blir juleshopping...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Søstrene Grene er verdens mest geniale ting-butikk. Billig og godt utvalg- veldig glad når de åpnet her i stavanger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå