Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 er det vanlig graviditetssymptom? vet det kan komme av masse annet. men tenker jo på det nå som jeg har IKM idag. ingen tr enda. men er sykt oppblåst. vært det i en uke. ingen særlig andre symptomer enn det egentlig, og stikkinger nede på høyre side, så er kansje liten sjans, men lurer. takk takk
lykkelig-mamma Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Har hørt det kan vere et symptom ja, både det og stikkingen. Jeg har også ikm i dag tror jeg:) har også hatt litt stikkinger, litt hodeverk om formiddagene og litt oppblåst mage. Vi bare krysser fingrene. Har du tatt en test??
MammaTilVerdensBesteGutt Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 Hei! Jeg har en sinnsykt oppblåst mage, og jeg har akkurat funnet ut at jeg er gravid! Pleier å væe oppblåst rett før mensen også, men dette er helt ekstremt. Føler jeg ser skikkelig gravid ut, og jeg som hadde tenkt å holde det hemmelig en stund Lykke til!
Fru Anna Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 jeg bygger litt opp under håpet deres jeg også - når jeg var gravid så var jeg ekstremt oppblåst rundt IKM tida og i en uke etter. Pleier også å være oppblåst før tanta kommer men dette også var helt ekstremt, følte alt av bukser stramma rundt magen. Etter en uke gikk det litt vekk før det kom tilbake igjen. Så oppblåstmage er et tegn ja! lykke til!
Gjest Skrevet 1. november 2007 #6 Skrevet 1. november 2007 da håper jeg du har rett. er en dag over ikm nå, bruker ikke være for sen. var tom til tiden første syklus etter to års pillebruk. det romler litt helt nedi magen hele tiden, ikke helt mensensmerter, men mer litt sånn småknip. var helt vilt oppblåst, så tom kosebukser med snor var/er vonde og ha på. så nå håper jeg kroppen ikke lurer meg, for har såå lyst. veldig spent og skal teste søndagsmorgen, håper tr holder seg borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå