grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 hei viste dere at vita-butikkene selger graviditets tester og eggløsnings tester? di gjør faktisk d. er ganske lave priser på di også ble kjempe overaska.
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Å så bra:o) Da veit jeg hvor jeg skal ihvertfall:o) Når jeg leste overskriften din trudde jeg du var gravid.. Hihi
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 åh hadde det enda bare vært d så går med super ømme brystvorter å venter på tr... kommer vell i neste uke en gang tenker jeg... er sånn hver gang jeg venter mens.. men klarer ikke la være å teste.... helt testoman. hvordan går d med deg?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hehe.. Jeg har gått med kvalme og ømme bryster denne uka.. Lei ja.. Men har en følelse på at dt ikke har klaffet denne gangen eller.. Hehe.. Så får bare se om TR dukker opp rundt den 3 Nov da.. Vi får krysse fingrene for hverandre:o)
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 <3 krysser alt jeg har for deg:) (og alle andre som håper på jspire før jul)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå