Gå til innhold

Er lei jeg.......:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å bare 35 uker på vei! Føles ut som en eeevighet til babyen min kommer. Gjør ikke noe som helst om dagene, annet enn å gå hjemme å sture:( Sliter med bekkenløsning, samboer på jobb hele tiden eller ute med kompiser, og jeg sitter her hjemme og gror fast i sofaen..

Faen ass er så leeeeeei!!!

vil ha ut babyen nå så jeg kan få et normalt liv igjen. kunne dra dit jeg vil, ha noen å kose med (samboer er ikke så kjærlig av seg for å si det sånn), trille tur osv

:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lei jeg og...vært sykemeldt alt for lenge og har nå 3 uker igjen ca (termin 23.11)

Utrolig nok går dagene fort, har hund hjemme så er ikke helt alene. Hver tirsdag drar jeg på fysiosvømming og føler at de tirsdagene kommer fort!

Men er alikevel leeeenge til føler jeg...alle sier: bruk den siste tiden til samvær med samboer..men jeg orker jo ingenting...er sliten og grinete:P

Skrevet

Jeg å leiiiiii men har veninner med baby og noen jenter fra bim som jeg møter på dagtid, setter stor pris på det:o)

Vi går å er leie sammen mens en etter en føder:o)

Skrevet

Skulle ønske jeg også hadde noen venninner jeg kunne vært lei sammen med:/

Mine "venninner" har ikke vært så særlig til stede, for å si det slik, under min graviditet. det er vel typisk men uannsett.

føler meg innimellom litt smådeppa. gjør jo absolut ingenting om dagene, annet enn å rydde, sove, spise, se tv og være her på bim.:(

gleder meg mye over babyen som skal komme, men er bare så sykt lei av å gå gravid.

å enda har jeg 5 uker igjen til termin. blir trist av tanken. tenker, hvordan i alle dager skal jeg få 5 hele uker til å gå fort når jeg ikke har en dritt å gjøre???

har ikke råd til noe scrapbook greier, kurs, osv heller.

uff er ikke lett dette alltid. vært litt nedfor nå noen dager i strekk, føler ikke at det er helt sunnt for meg å lillebebis.

:/

Skrevet

huffhuff er også lei jeg..:/

Skrevet

Har brukt jentene på bim og treffet dem, starta treff på dagtid, å da kommer jeg meg litt ut:o)

Skrevet

hei jenter:) titter innom her fra dib.. for nå etter snart 5mndr etter fødsel savner jeg litt å være her inne!! må bare si at jeg vet såååå godt hvordan dere har det. var så utrolig lei på slutten jeg også. men prøv å kos dere den siste tiden selvom det ikke er så lett.. for tiden går så ufattelig fort. jeg føler at jeg akkurat har født, men snuppa mi er jo snart 5mndr!! lykke til videre med svangerskap og fødsel.. og se på dere selv som verdens flotteste som går gravide og føder. vær stolte av dere selv.. det er jeg:)

Skrevet

hei,

takk for de oppmuntrebe ordene:)

jeg kenner at jeg begynner aa bli leiii jeg og, og jeg har fortsatt 9 hele uker igjen til termin!! huff, er vanskelig aa sove pga saa mye aktivitet i magen, foeler jeg bare legger paa meg et less mens jeg sitter her med en masteroppgave som skal leveres om 2 uker:( etter det blir det enda mindre aa gjoere, for da er det bare aa gaa rundt og vente paa at babyen melder sin ankomst! det blir nok 7 laange uker.

er jo mye tips herinne til hva man kan gjeore for aa faa tiden til aa fly, men er ikke saa veldig 'handy' av meg, og strikking og scrapbok er liksom ikke helt meg..

hadde sikkert flydd om en hadde hatt masse venninner som en kunne hengt med i lopet av dagen, men alle mine venninner jobber eller gaar paa skole, saa er lett aa bare bli sittende hjemme og telle uker..

kjedelig ass:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...