*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Som vil teste med meg?? Jeg venter TR 3 november og om den uteblir så tester jeg den 6...
lilletulle08 Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Heii.. Jeg venter også TR 2-3nov.Vet ikke om jeg klarer å vente til 6.nov med å teste:) Kanskje jeg burde det,så kan vi teste sammen?? Tror egentlig ikke at jeg får em positiv test denne gangen heller....har hatt en del murringer i magen di siste dagene + at brystvortene er litt ømme...Vet ikke lenger jeg...
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hehe da er vi to som ikke vet lenger:o) Ja vi kan godt teste sammen.. Vil ikke teste alene.. Men denne gangen har jeg bestemt meg å ikke teste før etter den dagen jeg skal ha mens.. Hvis ikke TR kommer da..
lilletulle08 Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hååååper bare på at TR ikke kommer denne gangen...men vi får se..får holde hverandre oppdatert:)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Det må vi gjøre:o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå