Gå til innhold

Treff...i Oslo eller omegn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en fyr i Oslo som har en gutt på 2,5 år. Det som er kjedelig er at jeg har ingen kollegaer eller venner med barn på samme alder. Derfor blir det litt kjedelig både for meg og for han... Vi kjeder jo oss ikke, men det hadde vært trivelig om det kunne ha vært flere - og det er det sikkert flere som tenker...håper jeg.

Tenker på en tur i skogen, grille pølser på bålet, en tur i lekeparken osv. Dette er vel sunt for både foreldre og barn.

Ser det er startet en annen "tråd" på det samme, men velger å starte min egen...

Er det noen der ute?

Send en PM, eller fortsett på "tråden" så kanskje vi blir fler.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med på treff. Men ikke i skogen. hehe

Har en datter på 3 år, og en på snart 5 mnder... Så skogtur med barnevogn å sånnt er litt styr.... Men litt mer sentralt treff er jeg med på :)

Var iallefall koselig sist vi her inne møtes...

Skrevet

Vi "lodder" stemmningen, så ser vi om det kanskje lar seg gjøre å få til noe på for eksempel Child planet eller Frognerparken eller et annet sted så arvingene får herja litt...

Hei så lenge

Skrevet

jeg vil gjerne være med men jeg går på skole på dagtid... så for meg så må det bli i helgene....

Skrevet

ikke umulig. kommer ann på når da

Skrevet

Halloisen!

Skal vi prøve å få til noe lørdag i uke 45 da eller...? Kom gjerne med tips om tid og sted, men jeg tenkte at kanskje Frognerparken kan være greit? Hvis været ikke tillater å være ute, er det ikke så veldig langt å gå til Child Planet. Hvis vi tar utgangspunkt i hovedinngangen til Frognerparken ett eller annet tidspunkt..

Skulle det "skjære" seg, har vi tid nok til å gi beskjed.

Oki, ha en fin dag videre.

Skrevet

Jeg vil gjerne være med på tur i skogen jeg. Har flere venner med barn men de fleste er kafe og lekeland-mennesker og jeg savner å få brukt naturen litt mer! Jenta mi er 4 år.

Skrevet

Hei igjen!

Vi trives veldig godt i skogen, men det er jo delt hva folk vil. Er jo helt flott for både store og små å komme seg ut blant trærne, Oslo er jo "marka nært". Bål, pølser, kaffe...

Jeg bor i nærheten av østmarka, men er mobil.

Vi kan jo prøve å avtale en "skautur", så ser vi hvor mange som blir med.

Men Frognerparken og Child Planet er fortsatt et forslag fra meg, i tillegg til marka.

Send PM, eller fortsett tråden.

Hei så lenge!

Skrevet

Jeg synes turer i skogen er helt supert! Mye spennende for små barn, og foreldre kan være kreative i leken..!! :)

Men min lille gutt er bare 4 måneder, så ikke fullt så aktiv enda dessverre...

Gleder meg til han blir i alder for spennende oppdagelsesturer i skog og mark!

Skrevet

Vi vil også bli med på treff :) Men kan bare i helgene siden jeg jobber fulltid i uka. Vesla mi er 2 år å elsker Child Planet hvertfall :)

Skrevet

passer det for noen i morgen da på child planet?

Skrevet

I morgen kan ikke vi, for vesla er hos pappaen sin i natt å kommer ikke hjem før i morgen kveld. Men vi blir gjerne med en annen helg :)

Skrevet

Så koseleg å sjå ein pappa til her inne. :) Synd eg bur så langt unna til å få vert med på treffa dere arrangerer. :( Men skal no gi eit vink om eg er i storbyen ein gang. :)

Skrevet

Hepp!

Jeg skal prøve å holde tråden varm, sammen med dere, så får vi nok til et treff om ikke så lenge...

Oki, ha en fortsatt fin helg!

Skrevet

...havnet så sinnsykt langt nede at jeg måtte gjøre noe for å komme litt lenger opp på "lista" igjen...

Hei og hå..

Skrevet

Vi er med vi, når som helst egentlig:) Jeg har permisjon, guttungen er bare 4mnd gammel da, så han leker ikke så mye men...c",)

Skrevet

Oi, så liten da gitt... :)

Ser det er flere som forsøker seg på slike "tråder", men jeg tenkte at hvis du/dere vil sende en mail så går det fint.

Har prøvd å oppfordre til å sende PM, men vet ikke om det går.

Prøv denne da, [email protected]

Jeg kan ikke dra like ofte som deg som har permisjon, men pyttsann...

Noen flere her..?

Skrevet

prøvde og foreslå oslo treff på tisdag på alene pappa tråden. noen her som er med?

Skrevet

etter 13.30 en gang og før kvelsmat :P

Skrevet

kunne funket det. jeg må inn til byen på en legetime kl 1245, så etter da engang passer for meg.

Skrevet

Pga. jobben er det ikke så lett midt i uka, desverre. Passer bedre i helgen. Det blir så sent midt i uka, så jeg vet ikke jeg...

Men jeg er lutter øre, så hvis det er et tidspunkt som passer alikevel, så tipper jeg at jeg stiller opp med propellen...

Skrevet

om det er ett tidspunkt som passer så er det jo bare og slenge det ut da, din sopp ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...