Gå til innhold

Tummy Tub.. eller hva det heter igjen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har kjøpt det?

Første gang jeg så den humret jeg godt. Men nå har jeg faktisk vurdert å kjøpe en. Men er det noe vits?

Jeg bare tenker at det er lettere å bade en nyfødt baby i en sånn enn i en større balje (har ikke balje på stellebordet).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en sånn brukt, og for oss ar det et nyttg kjøp... har stellebord med badebalje i, men det var utrolig mye lettere med tummy-tuben. Gikk mye raskere å fylle opp og tømme enn balja i kommoden, og så var det mye bedre for meg å finne måter å holde babyen på uten at det gjorde vondt i bekkenet...

Og lillemor trivdes kjempegodt opppi der:-) Nå er hun så stor at hun bare vil stå oppi bøtta så den har vi lånt bort i påvente av neste lile knøtt:-)

Skrevet

Kjenner folk som er kjempefornøyd med slike Tummy Tub. Jeg foretrekker balje som vi setter på kjøkkenbordet(alt for lite bad, he he)

Skrevet

Jeg hadde ikke dette med førstemann, men har nå fått låne av min søster. Er kjempespent på å bruke den. Ellers må jeg si at vi synes det gikk kjempefint å bruke badekaret i stellebordet.....

Skrevet

Går kjempe fint å bruke en 10 liters bøtte også. Det gjorde jeg til minstemann, de sitter jo litt trangt der også..

Skrevet

De bruker Tummy Tub på nyfødt intensiv avd. Den er bedre enn store baljer fordi stillingen på babyen blir lik den hadde i livmoren. Det blir trangt og trygt for babyen.

Jeg kjøpte en brukt på finn.no. Synes den holder godt på varmen i vannet. Vi er kjempefornøyd med vår. Har brukt den fra poden var nyfødt, og han bruker den enda og han er 21 mnd;) Han storkoser seg i den:D

Så jeg anbefaler den:)

Skrevet

Vi har også en Tummy Tub. Brukte den på datteren, nesten helt til hun var to år, tror jeg. Hun elsket den hele tiden. koste seg og lo, tydelig at hun følte seg trygg. men til å begynne med må man sitte å holde barnet hele tiden. men gradvis lærte hun å sitte oppi der selv.

Nå som vi venter nr to er jeg litt spent på om det blir like vellykket denne gangen :-)

Skrevet

Kjøpte en til datteren min men hun hatet å være oppi der. Plasket og koste seg i ei stor balje med masse vann. Men den står i boden så den skal prøves en runde til når nestemann kommer.

Skrevet

Vi kjøpte en til Lineah,men den leverte vi fort inn igjen. For oss var det bare "trøblete". Ungen sklei jo slik at hodet lå nederst og føttene hennes oppover kanten. Tungt å holde henne hele tiden. For ikke å snakke om at det ville blitt vanskelig å vaske henne uten å være 2.

Ikke likte hun seg så godt heller,hun er litt sånn "klaus" unge.

Skrevet

Førstemann hadde vi balje til, og han ble ikke fortrolig med den. Så til nr 2 kjøpte vi tummytub, og han elsket den!! Holdt han den første tiden til han ble stor nok til å sitte selv, og han koste seg masse!

Og i dag er eldste fortsatt skeptisk til vann, mens minsten hopper uti og storkoser seg, vet ikke om det har noen sammenheng.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...