Trebarnsmamma30 Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Er det noen som vet om en har større sjanse for å få før termin igjen da? Er bare i uke 19 da, men lurer litt på dette.. det er jo ikke prematurt å føde i uke 37, men de fleste går jo lenger.
Hvitkløver2020 Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har hørt at det er store muligheter for å føde før terminen dersom man har gjort det tidligere!! Jeg fikk 2 dager før terminin jeg, ganske bra det:) Lykke til!!!!
Trebarnsmamma30 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Det som er litt rart er at mamma har født alle sine 3 barn før termin, 2-3 uker før. Svigermoren min har født 2 av 3 barn før termin også.. Selv er jeg født 2 uker før, og mannen min 4 uker før.. kanskje det er arvelig:)
Guri-mamma Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Det sies at når man tidligere fødte før termin, så er sjangsene større ved senere svangerskap. Spesielt da hvis det er kort tid mellom svangerskapene. Men det trenger ikke å bli sånn allikevel. Har ei svigersøster som nettopp har født, og hun ble advart opp og i mente av jordmødre, leger og familie fordi det er 15 mnd siden forrige fødsel, og den var tre uker før termin, og gikk veldig fort, og alle på morsiden i hennes familie har født tre uker før. Men hun gikk allikevel en dag over termin, og brukte hele dagen for å få ut lillepia...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå