Gå til innhold

Fødte 3 uker før termin sist...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om en har større sjanse for å få før termin igjen da? Er bare i uke 19 da, men lurer litt på dette.. det er jo ikke prematurt å føde i uke 37, men de fleste går jo lenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt at det er store muligheter for å føde før terminen dersom man har gjort det tidligere!! Jeg fikk 2 dager før terminin jeg, ganske bra det:) Lykke til!!!!

Skrevet

Det som er litt rart er at mamma har født alle sine 3 barn før termin, 2-3 uker før. Svigermoren min har født 2 av 3 barn før termin også.. Selv er jeg født 2 uker før, og mannen min 4 uker før.. kanskje det er arvelig:)

Skrevet

Det sies at når man tidligere fødte før termin, så er sjangsene større ved senere svangerskap. Spesielt da hvis det er kort tid mellom svangerskapene. Men det trenger ikke å bli sånn allikevel.

Har ei svigersøster som nettopp har født, og hun ble advart opp og i mente av jordmødre, leger og familie fordi det er 15 mnd siden forrige fødsel, og den var tre uker før termin, og gikk veldig fort, og alle på morsiden i hennes familie har født tre uker før.

Men hun gikk allikevel en dag over termin, og brukte hele dagen for å få ut lillepia...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...