Gå til innhold

**

Bare jeg er meg :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke noe spes begeistret for dette halloween greiene.Men det har kommet for å bli,sånn er det bare.Gutten min er 7 år og han har vært helt på tuppa i dag siden han gledet seg så veldig.Og det kommer ikke hjemmefra,MEN fra media,venner og butikker.Hva skal vi gjøre da?? Tredje året vi er ute å "knasker" og ungene elsker det.

I dag ble kompisen til D nektet fordi moren syntes det er tull.....stakkars gutt sier jeg bare.

Og det er lyd i unger.....hehe:o))

Og til opplysning så går vi alltid sammen med barna,og det har jeg inntrykk at de fleste gjør.Ingen unger har ringt på her uten at det står voksne bak.

EN gang i året må dere vel tåle litt støy i gatene.Er vel ikke akkurat slik at dem holder på i flere timer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars gutt?? fordi mora hans ikke sender ham ut for å tigge?? Javel...

Skrevet

Tigge? Er vel ikke akkurat det de gjør da.

Skrevet

Jo.,.Tigge og hive egg. Har viduer jeg også da. Drittunger...Blir for dumt å si stakkars gutt bare fordi du er ettergivende og hun ikke...

Skrevet

Ja stakkars gutt!! 7 gutter i klassen ringer på og han står inne fordi han ikke får lov? Nei vet du hva.....Hva tror du han tenker om mamman sin? tror du HAN forstår hvorfor hun nekter han? Alle andre gjør det jo!!

Vi er nødt til å følge med i tiden.

Gamler er barna dine Sweet Amber?

Vi ringer kun på hos kjente.To hadde ikke noe og det er greit.Morroa er jo i å luske ute og være litt skummle.Smilte og gikk videre til neste kjente.

Skrevet

Barna dine hiver vel ikke egg om du er med? sier i så fall mye om deg som mor *ler*

Skrevet

Haha, nei jeg har regler jeg, så jeg slipper å fotfølge de.

Skrevet

Uff har du regler.....flirer:o))

Du kjære deg...ikke sitt i glasshus og kast stein da,hehe.

Er du en sånn mor som tror at mine barn sier og gjør ALDRI noe galt for vi har regler?? *ler meg skakk*

Ja,hvem har ikke regler?

Skrevet

Jeg var i et kundemøte i dag, med en mann på ca 60 år. I løpet av møtet sa han at han alltid var positivt innstilt til endringer, bl.a. på jobben, og at han aldri motsatte seg det, for det var en del av samfunnsutviklingen. Så sier jeg, for å teste han litt for moro skyld; Vet du hvilken dag det er i dag? Nei, sier han. Det er Halloween, sier jeg....

Vet dere hva han svarte?? "Oi, da må jeg kjøpe slikkepinner (kjærlighet på pinne) på vei hjem fra jobb i dag! I fjor visste jeg ikke om det, og det var ikke like kjekt å gi ungene frukt"

Dette eksempelet synes jeg illustrerer godt at de som er åpne for endringer og at samfunnet utvikler seg heller ikke motsetter seg slike nye tradisjoner:-) Morsomt at voksne mennesker skjønner at tidene forandrer seg..

Min tanke er, når jeg leser alle de negative holdningene til Halloween her inne, at dette er klassisk. Våre foreldre nektet oss også slike "nymotens, tullete" ting, og slik er vi blitt selv også;-)

Skrevet

Jeg har ikke opplevd noe negativt på Halloween, har inntrykk av at de fleste oppfører seg her omkring.

Er jo mest morro for barna da.

Har hatt masse besøk her ikveld og min lille på 20 mnd synes det har vært kjempestas:)

Har bare gått rundt å sakt tåll, tåll (troll), kjempeartig å gi trollene kos og godis:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...