MartheMor+Lillegutt Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan fungerer det med lønnsforhandlinger som nyansatt? Og hvor ofte er det vanlig med nye lønnsforhandlinger? Skjønner jo at dette nok varierer fra plass til plass, men synes det er greit å høre da jeg har blitt tilbudt jobb i det private og ikke vet helt hvordan jeg skal gripe fatt dette med lønnsforhandlinger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå