Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Har vært på sykehuset nå, og måtte levere bind. Det viste seg at jeg lekker fostervann. Noen meg erfaring, blir fødselen satt igang? 1 måned til termin. Fikk beskjed om å møte på føde i morgen kl 8, for å se om det hadde stoppet.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Ja de sjekker om det er lekket mer og har det blitt mer lekasje, setter de i gang... Først med gele får å få i gang rier, det fungerer på 60% med vanlig fødsel hvis tiden trekker ut blir det ks... Sette i gang fødsel, kan være litt vondere en vanlig, for riene blir mer voldsomme og kroppens egen endorfiner har ikke helt klart å følge med, enkelt fortalt. Men går bra det her:o) Tror når det gjelder foster vann skal den være på 6, og går den ned til 4 osv og da setter de i gang...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hvordan fant du ut det? Drypper det liksom??
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg trodde jeg bare hadde masse utflod. Så tok på meg bind. Men så ble det bare mere rennende, og da ringte jeg føden. De sjekket bindet, ved å ha på en veske. Jeg skal ha planlagt keisersnitt da, så måtte møte fastende i morgen tidlig i tilfelle.
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Masse lykke til.. Det går nok kjempe fint!!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 hvordan kan jeg vite at det er fostervann og ikke utflod? jeg har også utrolig mye utflod for tiden...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 De ser forskjell på sykehuset, ved å ha på en veske i det våte truseinlegget. De ser fort om det gir utslag...., noe det gjorde på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå