Gå til innhold

Blir puppene deres større for hvert barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før jeg ble gravid første gang brukte jeg C cup i bh'er.. eller kunne jo bruke B hvis de var store i modellen også... men etter at førstemann ble født måtte jeg etterhvert innrømme at det nok var litt smått og måtte kjøpe D. Skylte på amminga, men etterpå ble de jo ikke mindre.. Kanskje litt slappere bare...

Men da jeg ble gravid igjen tenkte jeg at nå blir det vel bare litt mer volum igjen.. men neida.. Sitter her med noen gedigne i E-cup.. sukk.. Kan jeg håpe de krymper denne gang da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe i følge nevøen til sambo på 5 år blir de større ja! han sa til meg da jeg satt og ammet "mamma har større pupper enn deg! men det er sikkert fordi hun har to barn!" hihihi:)

Skrevet

Mine er like store som de var før jeg ble gravid.

Skrevet

Mine er heller blitt mindre enn de har blitt større:(

Skrevet

Mine har bare blitt hengepupper;-)

Skrevet

har gått opp 1 str for hvert barn, men ser ut til at jeg slapp det med nr 3 ... heldigvis

Skrevet

hvis det er tilfellet kommer jeg til å få et alvorlig stort problem etter hvert:) sitter her med førstemann nå og har FF og de er litt for små nå som mini vokser og jeg har fått enda mere melk... - hvor ender jeg opp hvis jeg får et par tre unger til..... skrekk og gru -- er det noe som heter 75 i-cup....??:)

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Ja, det er noe som heter 75 i-cup...det er det jeg har nå! Eller kanskje jeg har j,- hadde i alle fall h da jeg ikke hadde melk i, og nå er jo 75h for lite.

Vet ikke om puppene blir større for hvert barn...de blei nemlig ekstremt store etter førstemann. Gjør ingenting at de blir enda større nå for jeg skal ha brystreduksjon!

Skrevet

jeg bruker samme str som før jeg fikk mini, så det tror jeg er individuelt :-)

Skrevet

mine har blitt mindre:( før jeg ble gravid me 1 mann brukte jeg D cup, etter amming måtte jeg ned i c og b:(

nå ammer jeg igjen å bruker D cup,men de blir vell mindre og mere hengslete denne gang oxo.. ser rett å slett ut som skinnlerver,for d er mye hud og lite fyll:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...