Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Er selv sykepleier og skal si opp jobben min på kirurgisk avd. Er møkklei!!! Vil ut av sykehus og turnus... Noen som har tips om interressante arbeidsplasser utenfor sykehus? Ikke hjemmesykepleie... =)
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hva slags kir avd jobber du på? Jeg jobber på kir gastropost og stortrives Men vi er jo forskjellige. Drømmer om en dagjobb jeg også, men har foreløpig ikke nok ansiennitet til å få jobb innen dagkirurgi eller på kir pol. Så det får nok bli senere. Har også litt lyst til å bli helsesøster, men det er nok noen år til jeg setter meg på skolebenken igjen. Er det noen private foretak rundt deg da? Skader jo ikke å sende en søknad dit, er jo ofte mer gunstig arbeidstid og vilkår enn i det offentlige. Ellers så er det jo jobber innen psykiatrien da..
mammae:-) Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Føler med deg, er og lei av dei altfor travle dagene på sykehuset, med alltfor lite folk på jobb noe som selfølglig går utover kvaliteten på hjelpen til pasientene, føler vi aldri strekker til og synest det er synd at det skal gå utover pas at det skal spares penger penger ol. Blir bare oppgitt og lei og har og lyst og finne noe annet, for en stund vertfall... Helsestasjon? Mulighet at jeg kan få jobbe litt der, får se.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Hva med privat sektor? Finnes flere steder en kan jobbe, både legekontorer og spesialiserte praksiser... Volvat Aleris blant annet...sjekk hva som finnes der du bor!
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har jobbet på kontor i et bemanningsbyrå for sykepleiere. (er sykepleier selv) 8-16 jobb og ingen pasienter.... Har passet meg veldig fint, men noen ønsker jo pasientkontakten.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, det med for lav grunnbemanning er nok et problem flere steder, ikke bare på sykehuset.. Hos oss er det kuttet helt ned til beinet nå, blir 1 syk, så må noen kalles inn..
gutt+jente+knøtt Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 HI her.. Takk for mange svar!:-) Høres jo interressant ut med bemanningskontor! Hva går jobben din ut på? Blir jobb i Oslo eller Akershus, så mulighetene er jo mange! Men det er bare det å vite om alle mulighetene!:-)
gutt+jente+knøtt Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Eileithya: Jobber også på gastro! Har gjort det i3 år nå. Er en veldig spennende jobb! Og har virkelig lært mye! Men synes det er mye tungt... Spesielt den terminale cancer pleien.... Og det er så frustrerende å føle at en aldri har tid nok, pluss at turnus passer meg dårlig... Trenger å ha litt mer jevn døgnrytme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå