Tredje barn på vei Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Noen som vil være med å starte treff? Da sikter jeg til di med termin i mars/april da Har så lyst til å starte treff før nurkene våres blir født oxo... Jeg har termin 11 april.. Bor midt i mellom Sf.jord og Larvik ca..
hoppendegla Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hei!! jeg er fra Larvik og vil gjerne være med på et treff.. har termin 26 januar da hvis det ikke gjør noe....
Tredje barn på vei Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Gjør ikke noe det vettu.. Får se om vi får med oss noen fler å da
mamman til leon og Noah Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 jeg er med har termin 12 februar bos i stavern.
to ganske tette og helt ferdig Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 Jeg kunne tenke meg å være med, er 100% sykemledt så jeg kjeder meg masse om dagen. Jeg bor i stavern, har 1 datter fra før på 15 mnd og termin 26 april. Hvor og når???
Tredje barn på vei Skrevet 1. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2007 Hei jenter. koselig at deter flere som vil være med da.. Vet ikke når og hvor jeg... Jobber bare på tirsdager på dagen somregel. så har mye fri jeg å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå