TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 og jeg forlater dere desverre denne gangen.... Sitter her og gråter og verker som F.... Sendte meg hjem med buss med etter rier.... Så jeg satt 2 1/2 time på buss..... med smerter Så jeg håper jeg får overtale mannen til en liten nr 4 så jeg snart kan komme inn igjen til dere så nå bytter jeg nicket tilbake til TBM
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Uff. det var trist å høre!! Da håper jeg vi ser deg her inne snart igjen, og imellomtiden sender vi mange varme tanker Stor klem herifra!
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Har tenkt sånn på deg.... og jeg gråter med deg:( Skal krysse alt jeg har for deg og håper du snart får returnere hit! Mange klemmer fra meg
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Helt forferdelig at du måtte sitte på bussen med alle disse smertene! Får håpe vi ser deg her inne snart igjen, i mellomtiden får dere ta vare på hverandre. Klæm
#Aurora har tre gutter# Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Det var sikkelig trist.Håper du kommer snart tilbake.
Rascal_4.11<3 Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Ånei så trist Men å sette deg på bussen med sånne fysiske og ikke minst psykiske smerter.. skulle ikke vært mulig engang Håper du kommer inn her igjen snart.. trøste klem
♥♥mortil4♥♥ Skrevet 1. november 2007 #7 Skrevet 1. november 2007 Åh nei, så forferdelig trist Stakkars deg, du må ha det fælt. Får helt vondt av å lese den triste nyheten.... Hadde virkelig håpet at det skulle gå bra med deg... Du får ta godt vare på deg selv, og kose deg med de 3 nydelige ungene du har. Og så håper vi, at du får overtalt mannen din, til en Nr.4, når dere er klare igjen. Sender der masse trøsteklemmer.
connie79 er 2barnsmor:) Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Kjære deg!! Jeg som virkelig trodde dette ville gå bra... Håper du kommer tilbake snart, og at du da legger inn ett hei i postkassen min. Kommer virkelig til å savne deg her inne!!!! Mange mange klemmer til deg!!! Tenker på dere alle 5.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå