Gå til innhold

noen her som har hatt sa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg fikk beskjed av legen i dag at jeg hadde en sa...

men har ikke blødd mer på mange timer, syns nå dette er rart...

hvor lenge blødde dere?

har også i dag begynt å bli uvel, kvalm og veldig svimmel... hm syns dette er veldig merkelig..

var som sagt på ul i går og da fant jordmor et bitte lite nurk etter 15 min letting.. alt sto veldig bra til.. var bare mindre på vei en jeg trodde..

begynte å blø i dag tidlig, blødde en del men d varte ikke så veldig lenge en time kanskje..

ble sendt på ul på sykehuset han letta i 1 min og fant ingenting, mente jeg hadde en sa.. for sikkerhets skyld ble jeg sendt for å ta blodprøver.. må ta ny på fredag..

hva mener og tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff da, det var trist..Kanskje han ikke så det siden jordmor brukte så lang tid på å finne? Uansett så får du nok svar på fredag..de sjekker nok om hcg synker eller stiger.

Ofte stopper blødningen opp, for så å starte opp igjen etter en stund dessverre.

Skrevet

Synes det er vanskelig å si noe om din situasjon, men kan jo fortelle hvordan det var for meg.

Jeg mistet for ca to uker siden. Begynte å blø onsdags kveld. Ikke mye, men litt friskt blod. Torsdag morgen var det ingen ting, men utover dagen kom det mer. Tok seg opp med sterke mens smerter og ganske mye blod utover kvelden, så jeg var ikke i tvil om hva som skjedde. Fikk det bekreftet på ul dagen etter. Etter det blødde jeg frem til for noen dager siden; altså ca 10 dager totalt.

Håper at legen din i dag tok feil og at alt står bra til med spira di. Men kanskje greit å forberede seg på at du har mista,så kan du heller bli positivt overrasket...??

Lykke til hvertfall!!:)

Skrevet

jeg går ut ifra at jeg har mistet:( men men... synd var d.. men må bare prøve på nytt

Skrevet

Hei du!

Hadde en sa for 1 1/2 mnd siden og jeg begynte å blø svakt mandag, litt friskt og litt brunlig om hverandre, men ikke mye. Blødde i små mengder fram til onsdag formiddag, da slutta det, så kom det friskt og brunlig blod om hverandre igjen på onsdag kveld. Hadde ingen smerter eller noe, men følte meg gravid noen dager før, så var det som blåst bort litt før jeg oppdaget at jeg begynte å blø. Det er kjempe leit, og man forbereder seg så kjapt oppi hodet, men man må bare tenke positivt at dere kan faktisk bli gravide sammen...ingen selvfølge det heller da;-)

Sier bare lykke til jeg, krysser fingrene for at det klorer seg fast:-)

Du virker hvertfall veldig optimist hvis det skulle ha gått galt den gangen her, og det er så mange som opplever det, selvom det sikkert ikke er noen trøst nå......Tvi, tvi!!!!

*klem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...