RockMyWorld Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Dette er liksom blitt litt diskusjon her hjemme. Jeg vil ha snuppa på rommet enda, mye pga nattamming, men også fordi jeg er redd det skal skje noe med henne om hun sover alene....sikkert teit av meg, men jeg føler det nå sånn. Sambo er veldig for at hun skal på eget rom nå, for alle sier at barn sover bedre når de ligger på eget rom. Hun er 4 mnd. Når la dere lille på eget rom?
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Hei:) Vi la lillegutt på eget rom for snart 3 uker siden (han blir 3 mnd til fradag...) og det har gått kjempefint. Før våknet han og ville ha smokk hele tiden (ikke sulten...) og sovnet så fort han fikk smokken igjen. Tipper han våknet av at vi snorket eller pratet i søvne eller noe. Nå våkner han mellom halv 4 og 5 og da får han mat også sover han igjen til mellom 8 og halv ti. Han sover mye bedre på eget rom uten alle forstyrrelsene. Men det er noe som har funket for oss. Både jeg og pappaen var klar for at han skulle flytte på eget rom. Dessuten får han flaske og pappaen tar derfor også noen nattmatinger. Hvis ikke du er klar er det nok lurere å vente. Er jo mange som har barna på soverommet sitt til de er opp mot et år og over det også... Ikke press deg selv til å gjøre noe du ikke er klar for:) Noen barn sover jo kjempegodt selv om de ikke sover på eget rom. De kan jo til og med sove bedre når de hører at mammaen og pappaen er der. Tror det er så store forskjeller på dette at man må føle seg litt fram... Lykke til!
{Caro} Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Vi la vesla på eget rom da hun var 5 uker.vi har soverommet hennes vegg i vegg så det var ikke så langt å gå.jeg ammet en gang om natten frem til hun var ca 8 uker.da hadde jeg en god stol jeg satt på,ammet henne og la henne tilbake.etter 8 uker sov hun rundt. men jeg hadde ikke lagt henne på eget rom hvis vi ikke hadde hatt baby call med kamera/skjerm på.den slo seg på så fort hun laget lyd.da så jeg henne på skjermen. kunne stille inn hvor følsom en vil ha den.den er vært hver eneste krone!
RockMyWorld Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 Ja jeg synes dette er vanskelig. I natt ligger hun på gangen med vår dør åpen!!!! Prøver det. Hun har sovet så dårlig i det siste, og da er det bare puppen som roer henne.Har sluttet helt med smukk, var avhengig frem til noen uker siden, nå nekter hun! Frem til nå har hun sovet rundt siden hun var 5 uker. Har uansett snakket med sambo om dette i kveld, og har informert om at når han får hivd seg rundt å lagt nytt gulv der inne kan vesla begynne å flytte inn:-) Takk for svar i alle fall. OG jeg angrer på at ikk ejeg kjøpte en babycall med kamera.
{Caro} Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 vil bare føye til at jenta mi oxo våkna igjen om natta her ei lia stund,men det ga seg når a fikk mer mat på dagtid! lykke til
RockMyWorld Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. oktober 2007 Caro: Med mer mat, mener du grøt? Har vurdert å begynne å gi henne det, men iom at jeg har rikelig med melk har jeg liksom latt meg litt overtale av HS til å fortsette å fullamme til hun er 6 mnd...
Turid Laila Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 I dag Mini blir 4 mnd på fredag. Litt spent på hvordan det går. Ammer ikke lenger så det trenger ikke vi å tenke på. Håper han sover hele natten nå, og slipper det ene måltidet. Tror både vi og han sover bedre fra nå av. Han slipper snorkinga vår, og jeg håper han klarer å sove av seg selv uten å få sutten hele tiden. Men det gjenstår jo å se da!
RockMyWorld Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. oktober 2007 HockeyMom, snella mi er også født 2.juli:-))) Akkurat like gamle da!
{Caro} Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 vi begynte med litt mais grøt,økte porsonen litt å litt.det funka kjempe bra.blanda grøten med mme i stede for mm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå