♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Nå tror jeg jaggu jeg har fått bekkenløsning. de siste dagene har smertene i bekken og rygg blitt verre. går som ei gammel dame, vagg vagg. ikke noe gøy. håper ikke jeg blir verre. er skikkelig vondt. er i uke 28 og enda lenge igjen.... buhu... måtte bare få det ut, synes litt synd på meg selv nå...
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Stakkars deg! Det hørtes ikke noe særlig ut... Vi har lov å synes litt synd på oss selv. Selv ligger jeg har med feber og omgangssyke. Ikke noe festlig det heller... God bedring! Ta vare på deg selv de siste ukene!
♡Minimus nr2♡ høygravid Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Tusen takk. God bedring til deg også!!!
gulda Skrevet 1. november 2007 #4 Skrevet 1. november 2007 jeg er i uke 29, o har det på samme måten. Måtte gjøre noen ærender i dag, og følte jeg vagget meg frem! Var nesten litt pinlig når jeg tenkte på det, he he. Legen sa at for mange så blir det bedre på slutten av svangerskapet, så vi få krysse fingrene for oss!!!
Amanda- Skrevet 1. november 2007 #5 Skrevet 1. november 2007 jeg er i uke 40 og har full bekkenløsning.. urk.. dte er helt forferdelig.. føler med deg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå