Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg føler meg så ensom og trist for tiden. Har nesten ikke kontakt med noen av vennene mine lenger, da mangen har flyttet vekk pga studier og jobb. I tillegg så ser jeg så vidt noe til kjæresten om dagene siden han holder på å pusse opp den gamle leiligheten før den skal selges. Jeg vet jo at dette er noe han må gjøre, og er veldig stolt over hvor flink han er. Men det blir ganske ensomt. I tillegg må jeg bo hjemme hos min mor inntil vi får det nye huset. Og her føler jeg nesten at jeg ikke får lov til å glede meg over den lille i magen. Uansett hva jeg sier så får jeg bare negativ respons. Jeg har også vært ganske kvalm og sliten de siste ukene noe som har gått litt ut over humøret, og når jeg sier til min mor feks: beklager at jeg er så sur for tiden, er ikke meningen å la det gå utover deg, men jeg ikke helt i form. Så får jeg bare til svar noe slik som: Ja, tenk nå på de som kaster opp i 9 mnd, eller: ja, håper ikke du er slik mot kjæresten, da har du han ikke lenge. Jeg forventer ikke at hon skal gå rundt å synes synd på meg, men jeg hadde håpet på litt forståelse. Og en annen ting jeg blir skikkelig frustrert over er dette presset med vekten. Uansett hvor jeg snur meg får jeg høre, du MÅ passe deg nå så ikke du legger på deg. Føler nesten at familien følger med på hvor mye jeg spiser. Og hvis jeg forteller at jeg allerede har begynt med mammabukser så ser folk rart på meg, du er jo bare 13 uker på vei? Men nå er det ikke slik at jeg har lagt på meg noe som helst, men har arvet en god del mammabukser, og syns det er mye mer behagelig å gå med enn vanlig bukser. Jeg blir bare så frustrert av alt sammen, og klarer ikke å glede meg:( Ble litt langt dette, men måtte bare få det ut.
mia engel&fia frøken Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 huff du hadde litt å tenke på. få sånn abonemang som du kan ringe gratis med alle vennene dide og ring hver gan du tenker på dem, lettere å holde kontakt. så får du holde motet oppe om at kjøresten ikke kommer til å drive me denne leiligheten så alt for lenge,kanskje du og han kan ta en time ekstra sammen en dag å gå ut litt luft hjelper på kvalmen å gå ute bare dere to å prate litt om alt dere gleder dere til kanskje så har du noe positivt å leve på noen dager. ikke tenk på vekt og alt dette,tror nok du har godt av å komme ut av huset til ho mor når den tid kommer. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå