Giinaღ Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Testet nettopp dette....jeg tør bare ikke HÅPE engang.. Kan det være mulig???? Pleasssse, noen med erfaringer. Jeg har forresten 2 dager igjen til IKM, så....
Tez_ Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 oi...så spennende!!!! Krysser fingrene for deg! Høres lovende ut da! =)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Ett kryss er ett kryss:o) Så sier bare GRATULERER jeg:o)
Giinaღ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 Tør nesten ikke håpe for mye... men tester igjen i morgen tidlig. OG 1000 takk på forhånd om det virkelig er en spire allerede :)
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Du får holde oss oppdatert da:o)
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Hei Giina:-) Gratulerer så mye, og ja: et kryss er ett kryss asså;-) Jeg fikk oxo svak strek på CB. Nå skal det sies at jeg hadde en SA rett etter, og var redd det var derfor det var svakt kryss, men det har ikke noe å si, så ta igjen med morgenurin i morgen;-) Lykke, lykke til, hold oss oppdatert.****krysser fingre og tær;-) *klem*
Giinaღ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2007 1000 takk!!!!! veldig hyggelig innlegg. Tør uansett ikke håpe at alt går bra, om jeg nå skulle være gravid eller ikke... er ingen selvfølge, nei. Håper den sitter for deg også VELDIG snart!!!! Stor klem
Ønskenurk i magen-har født:-D Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Takk for det Giina, får vente i spenning noen dager til jeg da. Kommer du til å fortsette med samme nick tror du? Hadde vært gøy å hørt hvordan det går;-) Flytter du deg jo inn i 1. trimester kanskje;-) Håper jeg følger etter deg, hehe. Kos deg i kveld, er nok mange tanker som raser gjennom hodet ditt nå....:-) Lykke til videre hvertfall, spennende:-) *klem*
Giinaღ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2007 Ja tror jeg beholder nicket, jeg Og stikker nok ikke herifra med det første.... Jaaaa dette kan bli en søvnløs natt, puh! Nesten så jeg gruer meg til å teste i morgen tidlig nå.... Lykke til sålenge. Jeg vil gjerne høre hvordan det går med deg...Sender over masse babystøv i morgen tidlig om også den testen er pos :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå