Gå til innhold

Svaaaakt kryss i CB test - noen med erfaring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet nettopp dette....jeg tør bare ikke HÅPE engang.. Kan det være mulig???? Pleasssse, noen med erfaringer. Jeg har forresten 2 dager igjen til IKM, så.... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi...så spennende!!!! Krysser fingrene for deg! Høres lovende ut da! =)

Skrevet

Ett kryss er ett kryss:o) Så sier bare GRATULERER jeg:o)

Skrevet

Tør nesten ikke håpe for mye... men tester igjen i morgen tidlig. OG 1000 takk på forhånd om det virkelig er en spire allerede :):)

Skrevet

Du får holde oss oppdatert da:o)

Skrevet

Hei Giina:-)

Gratulerer så mye, og ja: et kryss er ett kryss asså;-)

Jeg fikk oxo svak strek på CB. Nå skal det sies at jeg hadde en SA rett etter, og var redd det var derfor det var svakt kryss, men det har ikke noe å si, så ta igjen med morgenurin i morgen;-) Lykke, lykke til, hold oss oppdatert.****krysser fingre og tær;-)

*klem*

Skrevet

1000 takk!!!!! veldig hyggelig innlegg. Tør uansett ikke håpe at alt går bra, om jeg nå skulle være gravid eller ikke... er ingen selvfølge, nei. Håper den sitter for deg også VELDIG snart!!!!

Stor klem

Skrevet

Takk for det Giina, får vente i spenning noen dager til jeg da. Kommer du til å fortsette med samme nick tror du? Hadde vært gøy å hørt hvordan det går;-) Flytter du deg jo inn i 1. trimester kanskje;-) Håper jeg følger etter deg, hehe. Kos deg i kveld, er nok mange tanker som raser gjennom hodet ditt nå....:-) Lykke til videre hvertfall, spennende:-)

*klem*

Skrevet

Ja tror jeg beholder nicket, jeg :) Og stikker nok ikke herifra med det første.... Jaaaa dette kan bli en søvnløs natt, puh! Nesten så jeg gruer meg til å teste i morgen tidlig nå.... Lykke til sålenge. Jeg vil gjerne høre hvordan det går med deg...Sender over masse babystøv i morgen tidlig om også den testen er pos :):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...