Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg bruker det så og si aldri. Bare på tærne om sommeren. Burde egentlig bruke det oftere for har ganske fine negler. Men synes det er så mye jobb også er den bare pen i 2-3 dager før den begynner å flasse av og det er noe av det styggeste jeg vet! Så da blir det til at jeg ikke bruker da.. Noen som har noen tips til en neglelakk som sitter lenge og som gjerne tørker fort?
Odine! Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Så og si aldri. Jeg orker ikke å holde den ved like, og flassete neglelakk er ikke pent. Men jeg savner å ha farge på neglene.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Nær sagt aldri. Har ikke tålmodighet til å vente på tørking, og så får jeg det dessuten aldri pent.
Hjertefamilien Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Bruker blank hver dag, og har som regel støpte negler på selv om mine egne er fine nok i seg selv.. Sjeldent jeg tar på en farget neglelakk, syns ofte det ikke er pent.
cherry coke Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg bruker neglelakk hver eneste dage(omtrent), og jeg har erfart at de dyrere merkene er stort sett best. Men jeg kan også anbefale deg Max Factor Nailfinity. Er godt fornøyd med den, og det er stort sett den jeg bruker for tiden siden jeg skifter så ofte farger(har ikke råd å kjøpe knalldyre neglelakker=)) Husker ikke pris på den, men jeg tror den har en ok pris.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har UVgele på neglene, med farge, sitter til det vokser av. Liker at de er spesielle også så går til negledesigner en gang per mnd ca, bare for moro... Samme med tottelittene om sommeren, helt genialt. MaxFactor har en lakk med overlakk som sitter i 10 dager ca, den er veldig god, men husker ikke hva den heter.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Det har jeg ikke brukt siden konfirmasjonen min, da jeg hadde fransk manikyr. Blir vel neglelakk til bryllupet mitt, men når det skal stå... DET aner jeg ikke!!
Plutselig_gravid Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 hehe, aldri. Vil ikke akkurat framheve mine nedtygde og flisete negler:o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 nja.. om jeg gjør så bruker jeg enten sort eller rød. hehe. også hender det jeg har fransk på negler fra neglesalong.. ellers har jeg nesten alltid røde tær da. <3
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 1. november 2007 Forfatter #10 Skrevet 1. november 2007 Ja det er den vedlikeholdingen som er noe herk! Også hater neglelakkfjerner, synes huden på fingrene blir så ekkel etterpå! Røde tær er fint Burde egentlig hatt annenhver gule og svarte vi, (S)Tinkerbelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå