Gå til innhold

Hva kommer til å bli utfallet av dette??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefar har oppført seg voldelig mot meg både mens vi var sammen og etter bruddet. Han kommer også med trusler, og tror han kan bestemme alt over meg og jenta vår. Derfor foreslo jeg at han kunne ha samvær hos foreldrene sine (pga at jeg ikke vil han skal ha henne alene), 2 timer tirsdag og torsdag, og dette gikk han i begynnelsen med på, men nå krever han å få ha henne alene og på overnatting. Dette kommer absoulutt ikke på tale fra min sin side, og derfor skulle han lage sak utav det sa han sist uke. Tulla er bare 7 mnd. Hvordan tror dere dette kommer til å ende? Er det noen sjans for at han får ha henne på overnatting??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han ikke har vært voldelig mot henne, og du aldri har anmeldt vold mot deg, så har du vel ikke så mye å stille opp med, tror jeg. Men i den grad du begynner å anmelde forholdet har han jo litt større problemer.

Det er vel ikke sannsynlig at han får henne på overnatting nå uansett, for det anbefales jo ikke visst nok. Men jeg ville snakket med en advokat var jeg deg. Eller nav.

Lykke til !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...