Kosel Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 sitter å ser inne på tettinntil.no, skal sy selv tenkte jeg. Hva anbefaler dere til nyfødt? og til ettåringen?
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 BabyMT til førstnevnte og Smårolling til 1åringen. Evt Ringslynge til nyfødt, men varer jo bare en stund også har man bare ene armen fri, ikke begge som med MT. Patapum får også mye skryt, Storchenwienge (sjal) også...
LadyLuck & Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 BabyMT? aldri hørt om. Selv har jeg ringsjal,men blir lite brukt.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 LadyLuck; Det er bare størrelsen. Kanskje teit formulert. Eks; Fra BabyHawk får dy BabyHawk og ToddlerHawk, sant?! Baby og smårolling, samme fra dotedot.
mayaya Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg hadde babymt, og det var helt herlig når han var så liten! Jeg angret masse på at jeg ikke skaffet den før han var 6 uker. Han lå seff i froskestilling da :-) Se på lotusbarn.no, masse fine der!
LadyLuck & Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 lurer på om jeg skal kjøpe ny til småen. Men hvordan ser disse babymt ut? finner dem ikke
LadyLuck & Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 likte denne jeg. perfekt til å ha utenpå mei tai.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå