Dessa ღENDELIGღ Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Noen som har gode ideer til pappagave??
4blir5 Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg har kjøpt en bok som var midt i blinken til han, også skriver jeg ett kort. VEt at han har kjøpt gave til meg, men selv vil han ikke ha noe. Men jeg har bestilt farsdagspresang i dag da, en t-shirt med Superdad på.
Dessa ღENDELIGღ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 Hehe.. Babyen er jo en kjempe gave i seg selv.. Men jeg tenker liksom at som regel får mor og baby mest oppmerksomhet.. Vil liksom gi pappa litt oppmerksomhet også... Men jeg er så super dårlig på å finne på sånne ting..
ninikk70-fikk jente 6 des Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg tenkte og kjøpe en sippolighter til far, men det blir jo fra tulla da. Tenkte å gravere inn til pappa`n min fra Linnea.
Lykkelig mamma til lille Leon Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg var på steen & strøm og kjøpte en deilig god Armani morgenkåpe:o) Kostet litt men det er verdt det, samboer ble kjempe glad:o)
Ezmeralda Skrevet 1. november 2007 #8 Skrevet 1. november 2007 Jeg har kjøpt en Armani klokke. Han har en med brun reim fra før, men har lenge ønsket seg en i sort så den matcher sorte klær... Tenkte det er en fin gave som han kan ha leeenge og så kan han tenke på sin førstefødte hver gang han tar den på seg. :_)
magedans Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Hvis du har en passe fotballgal mann er det mye babytøy å få kjøpt i de ulike supporterfargene...en egen fotballbutikk på Oslo City har bodyer med logoer og full pakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå