Håpefull mamma Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 jeg er i dag i uke 31+6, og jeg har nå gått ned i vekt. har vært godt over 3 kg tidligere men nå er jeg bare 2,7kg over startvekten min. ( vet det ikke er mye, så ikke kritiser meg for at jeg spør om dette) jeg lurer på om det er farlig for barnet om jeg ikke legger på meg noe? barnet veier jo snart 2kg bare det, og jeg har endel vann i kroppen også. kan det være at barnet ikke legger på seg nok?
yellowhåpefull Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Barnet vil ta det den trenger, så det er deg det vil gå utover. Pga sykdom i mitt første svangerskap gikk jeg opp 1 kg bare. Snuppa var frisk og rask, men jeg var jo litt sjaber. Det gikk veldig utover melkekvaliteten ( hos meg iallefall ) og endte opp med MME etter noen få uker. (pga lite næring i melken, var ikke noe mer å hente i kroppen min da tror jeg ).
Håpefull mamma Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 takk for svar!! men brystene lekker allerede, og de har virkelig vokst. gjorde de det til deg?
yellowhåpefull Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Ja, jeg hadde mye melk, men var dårlig med næring i den,slik at snuppa ikke ble fornøyd + at hun gikk dårlig opp i vekt. ( men er jo slettes ikke sikkert det vil skje med deg da)..:-)
Håpefull mamma Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 oki, takk for svar. får bare vente og se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå