Giinaღ Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Er det noen vits, eller ren sløsing av test???
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 man vet aldri,jeg testet ettermiddag 1 dag før ikm men viste jo att jeg var gravid,testet pos., veldig tidlig 3+2(morgenurin) test da vel,om du har billigtester liggende så hadde ikke jeg klart å dy meg hvertfall:) ta en livetest;)
Giinaღ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Hehe, ja shit au... er sååå utålmodig. Jeg tror virkelig ikke jeg er gravid, men vil gjerne vite det så tidlig som mulig OM det skulle være noe
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 hehe testepress på nett;) lykke til da!! krysser fingrer her!! sender masse babystøv********************************************************************************************************************************************************************************************************************** har du barn fra før av?
Giinaღ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. oktober 2007 jaa skikkelig press...neida, jeg spurte og fikk svar, så det går fint Tenker den er negativ uansett, så tar det med ro. NEI, ingen barn fra før. Har du barn?
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 hehe... har du noe symptomer dA? ja har en sønn på snart 20 mnd å er gravid i 6.uke få høre når du har testet da,er spent her:)
Giinaღ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 31. oktober 2007 Tør nesten ikke HÅPE engang altså.... vet du... kom frem en svak skyggestrek, veldig svak blå... åhhh kan det være ??? Er en CB-test. Du vet pinne hvor det kommer kryss opp dersom man er gravid... Vet du??? Tror jeg må spørre alle her
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 så lenge det er farge på så er den positiv!!!!!!! tror ikke jeg har testet med de jeg ....' prøver meg på ett lite gratulerer jeg da:)
Giinaღ Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2007 Jada, den er svakt blå og ganske tynn Jeg HÅPER virkelig .... så kanskje jeg følger etter deg snart inn i 1. trim..... tester igjen i morgen tidlig. Takker sååå mye for at du sa jeg kunne teste....
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 hehe no problem;) håper og tror du gjør det!! la oss håpe vi begge får sommerbabyer-08;)
Idun<3tosmå<3 Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Er det farge er den positiv, gå inn på pernille.info der er en side med mange eksempler på positive tester, så kan du sammenligne!! Gratulerer!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå