Nicita73 Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Skal det aldri gi seg? Er så fryktelig slitsomt. Han er en engel å legge, sovner med en gang, går 2-3 timer så våkner han å sutrer, gir seg ike før jeg gir han smokken, noen netter kan han våkne hver/annen hver time hele natten. Hvorfor/hvor lenge kan de holde på sånn, er det noe jeg kan gjøre? Nå fikk han den siste trippelvaksinen mandag, vært enda verre en før, endt med at jeg har tatt han opp i senga til meg, men nå er det slutt, bør være greit nå tre dager etterpå. Noen som har opplevd det samme? Når gir det seg, eller hva gjorde dere eventuelt?
haater husarbeid Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Eldstemann holdt det gående med nattebråk helt til han var fire år og ble øre-nese-hals operert. Sliiitsomt! Minsten er 14 mnd og holder det gående han også. forhåpentligvis ikke like lenge!! Håper at det gir seg snart, for vi er slitne. Er i full jobb også vet du. Jeg har dessverre ingen tips, men ville bare si at du er ikke alene.
Nicita73 Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2007 Uff da, er noen av oss som tydeligvis må slite med dette. Jeg er så heldig å gå hjemme enda, da tar jeg morgenluren sammen med han, men begynner å jobbe om 14 dager, gruer må jeg innrømme.
mizz25 Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Har hatt det sånn vi å,men det va en periode.. Kan vær tenner,redd for å miste mammaen,trenger nærhet osv.. Kan skje han vil ha døra åpen eller ett lite lys på?
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Kjenner til problemet du!!! Har hatt det med våkning annenhver time omtrent siden han ble født til han ble 17mnd. Så en ørliten periode, ca. et par uker, hvor han sov med bare 2 oppvåkninger i løpet av natta, deretter på`n igjen. Jobber fullt = ufattelig slitsomt!! Valgte å gi han melk på natta fram til han ble 19 mnd, rett og slett fordi det var det eneste som hindret at vi måtte stå opp og være oppe midt på natta.. Tok tre dager med avvenning, da sov han rundt en ukes tid, så på`n igjen.. Så en bedre periode.. Forrige uke var et h... måtte stå opp igjen hver kveld etter han hadde sovet noen timer, og var våken ufattelig mange ganger i løpet av natta. Tror det kan ha vært tenner da.. Men nå, bank i bordet, har han sovet natten igjennom i 3 netter! Håper det holder denne gangen:) Han er nå blitt snart 22 mnd.
Brillemamma Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Småen her er sånn også.En drøm å legge,men våkner både 2 og 3 ganger for natten.Men er bare å gå inn og gi smokken,så sovner han igjen. Synest egt ikke det er noe slitsomt jeg..går jo nesten i søvne inn å gir han smokken bare..;)hehe Hadde vært verre om han hadde holdt det gående i flere timer liksom... Trodde det var ganske vanlig at de våknet på natten jeg?Hmm....
mizz25 Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Må bare legg te at det e veldig greit at dæm bruka smokk,men det får man igjen på natta,da dett den ut å vi må inn å leit etter den.. men sånn va det på jenta vårres helt te ho slutta me den da ho va 3 år,å etter det så sov ho hele natta gjennom uten å måtte på "smokkejakt"
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Eller man kan evt kjøpe en smokkesnor som ikke er lang nok til å gå rundt halsen.. Det hjalp godt på det problemet hos oss. Hva som er problemet nå kan være litt vanskelig å finne ut av noen ganger.. Tror nesten han skriker litt i søvne noen ganger også.
Nicita73 Skrevet 1. november 2007 Forfatter #9 Skrevet 1. november 2007 Det er kanskje ikke et uvanlig problem,men man hørerhele tiden om de som har barn som har sovet natten igjennom siden de var få mnd., hmm. Han har et lite lys og har døra på gløtt. I natt sov han faktisk fra 01 til 0530,kanskje det begynner å hjelpe:)
nickoline og supermann Skrevet 1. november 2007 #10 Skrevet 1. november 2007 jeg hater også husarbeid, så i dag får jeg vaskehjelp for første gang. vil tro det er verdt hver krone............
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå