tonebf Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 når man er ferdig utdannet sykepleier, hva kan må gå videre da? har ei venninne som har lyst til og bli anestisiykepleier.... selv vil jeg bli barnepleier tror jeg.... kan noen fortelle litt, tusen takk!
*ale* Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Intensiv psykiatri jordmor operasjon anestesi barne- slag leder klinisk spesialist i flere av de over
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Har hørt at øyespl er veldig ettertraktet.. Var ei som bor i sverige (tror jeg det var) som fikk spm om å jobbe et sted i oslo, 2 dager i uka med fullt betalt!
tonebf Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 hvor mange år til må du gå på skole da? jeg fikk høre at du måtte jobbe som sykepleier i 2år før du kunne fortsette utdanninga, stemmer det?
*ale* Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Psykiatri, jordmor og muligens anestesi er toårig. Tror de andre er ett år, men ikke sikker. Mange av de krever to års arb erfaring før du får komme inn.
Tiddelidu Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Helsesøster Kreft Diabetes Geriatri Ortopedi
Tiddelidu Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Det står vel en del informasjon inne på de ulike skolers hjemmesider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå