engajente Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 jeg og lillegutt skal på besøk til en av fadderne hans der borte, hvordan er det med pris og kvalitet på bleier og barnemat?
allerhelstNorge Skrevet 1. november 2007 #2 Skrevet 1. november 2007 Nå er det ca 1år siden jeg kjøpte bleier, men tror fremdeles det er rimeligere her enn i Norge. Du kan kjøpe større pakninger. Godt utvalg, Pampers, Huggies etc og de store butikk-kjedene har sine egne bleier. Jeg sverget til Tesco sine. Brukte de til begge mine jenter siden jeg ikke har mye til overs for Pampers. Du kan også få økologiske bleier. De selges bl.a på Waitrose. Godt utvalg i barnemat også. Grøt-utvalget er det heller dårligere med. Pakkene er små og det gjør det litt dyrere. Om du bruker grøt hadde jeg heller tatt med meg en pakke fra Norge. Når det gjelder glass-mat derimot er utvalget mye bedre. Det finnes mere å velge i også med tanke på økologisk. Du kan få kjøpt Hipp i de fleste større butikker. Boots har også godt utvalg i barnemat. Tror barnematen stort sett er litt rimeligere her borte. Anbefaler sterkt en tur innom en større Boots butikk for å se utvalget av barnemat og annet tilbehør. De har også rimelig baby-tøy. Ellers er Next en fin butikk for tøy-innkjøp. Mothercare også. God tur hitover. Har du behov for flere gode råd er det bare å spørre:) Koz
Anonym bruker Skrevet 24. november 2007 #3 Skrevet 24. november 2007 bleier er dyrere enn hjemme. koster £ 9 for stor pakke pampers på tesco, de som koster 80,- hjemme på REMA ellers er det ikke så stor forskjell, koster ca. £ 6 for en pakke bleier. de har ikke libero og huggies er ikke noe særlig. støtter ellers det som er sagt om grøt, veldig dyrt her, og ikke så bra utvalg, annen barnemat er det mye og bra av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå