Gå til innhold

**NY** Vintermammaer i Bydel Østensjø

Anbefalte innlegg

Hei og takk for sist til alle dere som hadde mulighet til å komme på Lille Persille sist torsdag! Håper alle fikk telefonlisten på PM.

Vi begynner å bli endel sykemeldte og i den forbindelse lurer jeg på om det er stemning for et formiddagstreff i løpet av neste uke?

Foreslår torsdag 8. novemer kl 12.30 på Samson på Oppsalsenteret. Satser på at vi får bord, hender man må sloss litt med pensjonistene:)

Dersom det er andre dager/steder som passer bedre for de av dere som er gradert sykemeldte/har fridager tror jeg ikke det skulle by på store problemer for oss som er 100% å tilpasse oss...

Håper alle har en god uke!

Fortsetter under...

Annonse

Hei!

Har akkurat fått beskjed fra Grete at hun ikke kan komme i morgen, og har også fått kost masse med en alldeles nydelig liten prinsesse i dag som valgte å hilse på mammaen og pappaen sin litt tidligere enn planlagt, så Blueeyes blir heller ikke å se i morgen... Igjen, gratulerer å mye!!

Kan det tenkes at vi blir ytterst få (i verste fall bare meg:)...) er det jo en mulighet å flytte dag slik at flere kan komme...

Hei!

Kan dere tenke dere å møtes igjen en ettermiddag før jul?

Foreslår at vi møtes på Cafe Opus, også denne på Brynsenteret men kanskje med litt mer fleksible bord enn de som er boltet fast i gulvet på Lille Persille:)

Passer det for de fleste onsdag 28. november kl 18.30?

Håper alle koser seg og ikke fryser i hjel i vinterjakker som ikke lar seg lukke over magen:)

• 2 uker senere...

Annonse

I og med at Maddy heller ikke kan satser jeg på at ingen dukker opp:)

Håper vi kan finne ny dato, er det noen som har forslag? Begynner å bli ganske fulle uker nå frem mot jul, men hadde vært trivelig med et førjulstreff.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...