Gå til innhold

**NY** Vintermammaer i Bydel Østensjø


Sannali

Anbefalte innlegg

Hei og takk for sist til alle dere som hadde mulighet til å komme på Lille Persille sist torsdag! Håper alle fikk telefonlisten på PM.

 

Vi begynner å bli endel sykemeldte og i den forbindelse lurer jeg på om det er stemning for et formiddagstreff i løpet av neste uke?

 

Foreslår torsdag 8. novemer kl 12.30 på Samson på Oppsalsenteret. Satser på at vi får bord, hender man må sloss litt med pensjonistene:)

 

Dersom det er andre dager/steder som passer bedre for de av dere som er gradert sykemeldte/har fridager tror jeg ikke det skulle by på store problemer for oss som er 100% å tilpasse oss...

 

Håper alle har en god uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :-)

Jeg hat tenkt å snike meg med sammen med vintermammaene i Østensjø. Bor litt utenfor men tenker det går greit ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du kommer Anna (frk Nilsen)! :)

 

Jeg skal ta med noen godsaker fra apoteket jeg da Sissel, så de blir litt lettere å flytte. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Har akkurat fått beskjed fra Grete at hun ikke kan komme i morgen, og har også fått kost masse med en alldeles nydelig liten prinsesse i dag som valgte å hilse på mammaen og pappaen sin litt tidligere enn planlagt, så Blueeyes blir heller ikke å se i morgen... Igjen, gratulerer å mye!!

 

Kan det tenkes at vi blir ytterst få (i verste fall bare meg:)...) er det jo en mulighet å flytte dag slik at flere kan komme...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kan dere tenke dere å møtes igjen en ettermiddag før jul?

Foreslår at vi møtes på Cafe Opus, også denne på Brynsenteret men kanskje med litt mer fleksible bord enn de som er boltet fast i gulvet på Lille Persille:)

 

Passer det for de fleste onsdag 28. november kl 18.30?

 

Håper alle koser seg og ikke fryser i hjel i vinterjakker som ikke lar seg lukke over magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

 

Beklager Ina, blingset helt og la inn treffsted og dato på oversikten, er det en dag den uken det passer bedre kan vi jo endre den. Bare Maddy og jeg som har bekreftet at vi kan til nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Ser ut til at det blir labert oppmøte, så foreslår at vi finner annen dato. Jeg får sviger-bestemor på besøk så jeg blir nok forhindret selv i dag!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at Maddy heller ikke kan satser jeg på at ingen dukker opp:)

Håper vi kan finne ny dato, er det noen som har forslag? Begynner å bli ganske fulle uker nå frem mot jul, men hadde vært trivelig med et førjulstreff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...