Gå til innhold

Idiotiske TR, nå er jeg lei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

TR kom i dag, 1 dag før tiden. Da rakk jeg ikke å bli gravid igjen før terminen til engelen jeg mistet. Begynner å bli veldig lei nå. Hvorfor vil ikke spiren sitte igjen. Buuhuuu:::: Ble jo gravid i 3 pp sist.

Føles som om det aldri vil klaffe igjen liksom.. Vil ha hjelp jeg nå...

Syter i dag jeg, sorry det altså, men jeg kan ikke noe for det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke greit å gå rundt å ville bli gravid så skjer der ingenting, det kan slite på både kropp og sjel...Har du snakket med legen din? Min lege sier det at funker det ikke innen tre mnd så kan vi begynne å sjekke forsiktig og se om alt er slik det skal være...men uansett er det ikke unormalt at det kan gå opp til et år før man blir gravid...det er egentlig ganske mange ting som skal klaffe også før det blir treff...

Uansett det er lov å ha en dårlig dag...jeg trodde selv at jeg skulle bli gravid første mnd siden jeg ble gravid med min første datter etter en gang i køya he he...er nå begynt på 2 pp...hmmm...og jeg som trodde det skulle bare en gang til i køya så skulle det klaffe...

Skrevet

Så trist:o( Du har lov til å syte litt.. Bare godt det.. Håper det kommer en liten spire til dere neste mnd da.. Den sitter når det er meningen at den skal sitte:o)

Skrevet

Noen dager er tyngre enn andre ja. Hadde så sinnsykt lyst til å få en positiv test før "terminen". Gruer meg litt til den dagen. Å tenke på at vi nå kunne hatt ei lita tulle eller en liten prins. Tusen takk for svar da jenter. Har ikke vært hos legen med dette nei, men vurderer det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...