Minnimor ü Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jenta mi er 4 mnd nå. Lurer på om jeg skal starte med litt grøt nå... Er det ok eller burde jeg vente? Hva gjør dere?
bbm med ei lita prinsesse:) Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg begynte med litt grøt på kveldstid med mi lille da hun var 4måneder
Gullet vårt Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg begynte samme alder og det fungerte svært bra! Gutten vår er stor og det var ikke lett å få ham så mett slik at han ble tilfreds, og det ble hele tiden smådrikking som var slitsomt og han virket ikke fornøyd. Grøten gjorde også at jeg fikk noen timer til å fylle opp puppene igjen for å gi ham en god kveldsdrink Jeg ga mais og risgrøt for 4 mnd som de selger i butikken og pumpet rett i grøten, den skal blandes med melk.Mange bruker mme men jeg måtte prøve å opprettholde produksjonen. Blandet etterhvert litt fruktbeger eller bløtlagte og moste svisker i for å variere smaken og tilføre C-vit som øker jernopptaket. De blir VELDIG hard i magen når de begynner med mat, husk at banan og eple gir tregere fordøyelse! Gutten vår bæsjet ikke på en uke, og jeg måtte derfor gi sviskesaft (butikk) som virkelig gjorde susen gitt... Det kan derfor være LURT å prøve svisker!! Kok opp vann, trekk til side og la stå til de er myke og mos med stavmikser og oppbevar med lokk i kjøleskap. Billig og bra!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå