*ale* Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Skal ut å reise snart. Og ender altid med å gå målløst rundt inne på taxfree`en, græbbe en flaske med noen vodka som jeg aldri drikker og forlate....... Så nå tenkte jeg å strukturere meg litt.. Begynt å lage en liste over parfymer og makeup som jeg skal se etter. Så har du tips, please kom med dem:D Makeup, vin, booze , whatever:) Så skal dere se på dama som kan handle.....
*ale* Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. oktober 2007 Skindoctors Instant Eyelift .. Noen som har hørt om denne fex??? Ingen som har tips??????
Gjest renate&nydelige christina Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 som alltid røyk.
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 Røyk, sprit og after eight går det i her:) Er vel litt kjip jeg
Gjest Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Parfyme: DKNY - red delicious Clinique happy ralph lauren - ralph den nye til prada Mascara: christian dior - diorshow Røyk sprit Rieslingvin Pingvinlakris (sånn gjennomsiktig med hvitt lokk) apekattlakris After eight
Blue Lady Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 Kjøper alltid Chanel ansikstkrem, husker ikke det nøyaktige navnet, men den koster ca 350 der og 500+ her på parfymerier. Kanskje en dyr vin? de som koster 100 her i norge er litt dumt å kjøpe kanskje. Så kjøper jeg Atfer Eight, tyggis kanskje, Diorshow maskara, øyeskugge palett fra Lancom eller Dior
tasah Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 Jeg bruker å kjøpe Dior-sminke (mascara, pudder, lipgloss, øyenskygge) og Biotherm-produkter.
tine29 Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Du må få med deg en sånn stor pumpeflaske med Biotherm bodylotion. Knallgod, og fin pris på
M-N & sassy-susie Skrevet 31. oktober 2007 #9 Skrevet 31. oktober 2007 kjøpe ALLTID deodoranten til biotherm, å bodylotion (den hvite pumpeflaska med blå skrift).. må åsså alltid handle lancöme sin mascara, eller diorshow.. sånn 2 pak. handler ågså titt å ofte ny parfyme.. bruker å sjekke urt nyhetene.. Sist kjøpte eg den nye til lacoste... nå i juni hadde di tilbud på sånn travelpak. fra elisabeth arden.. med 8hourcream, handkrem å lypsyl.. den va åsså ett "must"!
LadyLuck & Skrevet 31. oktober 2007 #10 Skrevet 31. oktober 2007 hva md julepresanger? er jo snart jul
~sjiraff~ Skrevet 31. oktober 2007 #11 Skrevet 31. oktober 2007 Vi fyller alltid kvota vår med vin. Gjerne 8 flaske Campo Viejo Grand Reserva. Knall god vin. Koster 95 kr på Gardermoen og nærmere 180 på polet (de gangene de tar inn). Ellers er jeg som deg i parfyme, make-up og fremavdelingen. Går hvileløst rundt og endre som regel med ikke noe...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 31. oktober 2007 #12 Skrevet 31. oktober 2007 champagne. luksusdyret som jeg er.. hehehehe. eller liker jeg å kjøpe biotherm sin bodylotion. den koster 199 kr eller noe. sikkert mye dyrere i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå