Gå til innhold

Hvilken bære dings annbefaler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter å ser inne på tettinntil.no, skal sy selv tenkte jeg.

Hva anbefaler dere til nyfødt? og til ettåringen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan noen poste på skravle? kanskje mer repons der...

Skrevet

Skal du ha ett bæretøy som passer begge? Og som du skal sy selv?

Da anbefaler jeg en Mei Tai :-D Lett å tilpasse bruken til både ettåringen og den nyfødte, kan brukes både på magen og ryggen og vil passe bra til begge foreldrene uten å gjøre noen justeringer mellom hver gang en bruker den.

Min favoritt for tida er vevd sjal, men det anbefaler jeg å kjøpe framfor å lage selv :-)

Skrevet

Ja, ringslynge er også lett å lage og lett å bruke. Bare at jeg sleit som f* for å finne ut av hvordan jeg skulle bruke den da L var nyfødt, fikk det ikke til før hun var ca 2,5 mnd'er gammel.

Ringslynge er genialt til ettåringer som vil opp og ned hele tida (veldig greit å sette de på hofta og få hendene fri), men til bæring over lengre tid blir det for tungt for meg i hvertfall. Ringslynge belaster kun en skulder, og skal jeg bære over lengre tid trenger jeg litt mer symmetri i belastningen :-)

Skrevet

trenger noe som belaster begge sider/skuldre likt, sliter litt med ryggen.

ikke nødvendig med en som passer begge, gjerne to forskjellige.

Skrevet

Vet ikke om det går ann å sy en slik en, men har hørt mye bra om den

brukes fra 3mnd til de blir 5 år, belaster begge skuldre like mye og du kan velge hvordan du vil bære han, rygg mage hofte

http://www.babyslynga.no/ergo.htm

Skrevet

Gå for en Mei Tai da :-D

Til de aller minste så er det beste et elastisk sjal synes jeg, og de er ganske billige å kjøpe. Tror Granit på Oslo City selger noen for ca 360 kr om jeg ikke husker helt feil :-)

Ellers så får du tak i elastiske sjal mange andre steder også, i hvertfall på nettet ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...