Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Skal jo legge til en sang jeg har lastet ned på limewire, men det går ikke! Står at det må være en mp3 låt. Hvor kan jeg finne den sammen sangen som mp3? eller er det noen måte å "konvertere" den filen fra limewire til mp3?
Libido- Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 last ned sangen på nytt. påse at det står mp3 bak.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Har gjordt det, men den gjør seg om til en m3u.. skjønner ingenting jeg. Lastet den ned fra limewire, lagret den på skrivebordet så lenge og når jeg skulle hente den opp i gjen fra video maker, så sto det bare at de ikke støttet denne type filer m3u. skjer hver gang.
Libido- Skrevet 31. oktober 2007 #4 Skrevet 31. oktober 2007 hmm.. skal prøve på min her å se hva som skjer.
Libido- Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Funker fint her altså. Men jeg bruker bearshare til å laste ned musikk. Mulig limwire gjør om filene dine.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 bearshare.com? Lagre fila på skrivebordet og hente den opp på wideomaker. Var det det du gjorde? Da skal jeg prøve det
Libido- Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 .com ja jeg trykte last opp lydfil og fant den på min musikk, der jeg har all musikken lagret.
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2007 #8 Skrevet 31. oktober 2007 Helvete!! Fikk jo innstalert bearshare og alt, men får ikke brukt det!! Teita data'n sier bare at den er "unaible" til å kjøre programmet... Sukk... gir opp snart jeg altså. Ble så sur at jeg slettet det meste jeg hadde av programmer på pc'en.. angrer litt nå da.. Finnes det noen annen måte å få lastet ned en sang i mp3 format da? Som forblir i mp3 format også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå