lanoforliten Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 Jepp, da var jeg gravid...har tatt tre klinkende positive tester. Men er helt fri for symptomer, jeg. Har vært bittelitt kvalmen bare..Nesten ubetydelig.. Er heeelt skjelven nå. Spiren satt på 2.pp.... Dette er stort, vi venter vårt andre kjærlighetsbarn..
babyboble Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 Gratulere så masse. Det var morro. Håper jeg kommer etter om ikke lenge. Er på min 1 prøve periode selv
Giinaღ Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Åhhh GRATTIS!!!! Så gøy. Skjønner at du er skjelven. Jeg skal straks teste selv, men tror jeg må vente til i morgen eller fredag Er du mange dager over IKM?
her er jeg Skrevet 31. oktober 2007 #5 Skrevet 31. oktober 2007 Gratulerer så masssse!!!! Lykke til videre!! hilsen
lille lol julibaby Skrevet 31. oktober 2007 #6 Skrevet 31. oktober 2007 åh... så heldig du er:) gratulere så mye:) lykke til med magen
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 31. oktober 2007 #7 Skrevet 31. oktober 2007 gratulerer:) er på tri. 1 egentlig,men må inn her å titte også
lanoforliten Skrevet 1. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 1. november 2007 Jeg var en dag før ikm i går da jeg testet.. Har ikke sovet i natt nesten, har bare hatt MASSE sommerfugler i magen..... Hvis jeg kan gi noen råd som tydeligvis ar funket hos oss, er det for et første å ta det med ro!!!! Ikke stress. Da går det ikke.. Ikke vær så mye på denne sida rundt el og ikm. Man blir jo heeelt hekta her... og det andre er å ligge med rumpa i været etter samleie slik at saker og ting får seg et dytt i riktig retning. ;o) Har funka begge gangene for oss iallefall!!! Tuuusen takk for koselige meldinger fra dere alle.. Håper inderlig at vi snart sees på 1.tri.
nr2-imagen:) Skrevet 1. november 2007 #9 Skrevet 1. november 2007 Gratulerer sååå mye!!!!! Jeg har også ligget med pute under stumpen og bena høgt denne gangen.. håper det funker for meg også!!!! Kos deg med den voksende magen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå