Gå til innhold

"Kaster opp" blankt...

3 små!:) Gutt, gutt og jente!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til når lillegutt ligger på ryggen og vi prater og leker litt med ham "kaster han opp" blankt med bittelitt melkerester i... Ser i grunnen bare ut som vann og han er ikke misfornøyd eller noe... Bare lurer på om noen har opplevd det samme og evt spurt helsesøster eller noe hva det er? Skal spørre selv, men tenkte å høre her om noen hadde vært borti det samme... Det skjer som regel når det er en stund siden han har fått mat og snart skal ha mat igjen. Lillegutt er 3 mnd og får mme...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke jeg, vil bare dytte den litt opp for deg:)

Skrevet

Samme gjør min lillegutt. Men vet ikke hvorfor eller hva det er.. skjer stort sett leeeenge etter måltidet. Min gutt er 12 uker og får også mme.

Hvis du spør HS før meg, må du informere :)

Skrevet

Takk for dytt:) Og jeg skal huske og informere dersom jeg spør HS før deg, emil's mamma:) Du må forresten gjøre det samme! Fint navn du har valgt til gutten din forresten;)

Skrevet

Lillegutt gjør også det, og jeg tror nok det bare er spytt..

Han bruker mye sutt, og sutter ellers på det meste, og da svelger han mye spytt.. Du kan gjerne spørre Hs altså, men jeg tror nok det bare er det. :)

Skrevet

Kan godt hende det bare er spytt... Han er inne i en periode med voldsom spyttproduksjon og ligger han på magen renner jo alt ut;) Men ligger han på ryggen må jo alt bare renne ned i halsen på ham. Han spiser godt og er blid og fornøyd, så jeg stresser ikke med det, men lurer bare litt:) Han skal ha vaksine om 2 uker, så da tenkte jeg å spørre HS iallfall... Eller, ikke jeg, men mannen min må spørre... Er han som har fri den uka og skal ta med Emil til helsestasjonen;)

Skrevet

Jenta mi er 3 og en halv mnd og gulper det samme. Jeg ser på det som spytt/sikkel med litt melkerester og at det er helt normalt. Har ikke bekymret meg for det jeg iallefall. :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...