Linchen Skrevet 31. oktober 2007 #1 Skrevet 31. oktober 2007 (og ikke nok med at han er syk, så spyr også mannen min og jeg har gått med høy feber og hoste siden mandag... jippi...veldig stas med alle som går halloween i kveld grrrr) Han kastet opp tre ganger sent i går kveld, men har virket fin siden da. Men etter kveldspuppen kom det en fin rap og .... DEN fontena av spy... Stakkars lille venn. Det jeg lurer på er om jeg bare skal vente til neste måltid med å gi han mat, han har vel sikkert ikke så godt av å få en lass med melk i seg tenker jeg?
LisaColli Skrevet 31. oktober 2007 #2 Skrevet 31. oktober 2007 huff da stakkar :/ jeg ville ha ventet til neste gang han vil ha pupp jeg. snuppa har nettopp vært syk hu også, jeg ga henne pupp hver gang hun ville ha, det er viktig at de ikke blir dehydrert. men mat som grøt og middag drøyde vi når hun spydde da. hun ville ikke ha.
snoopy_me Skrevet 31. oktober 2007 #3 Skrevet 31. oktober 2007 Min lille snupp ble syk i forrigårs.. På toget av alle steder.. Kasta opp masse ( ikke reisesyk da vi har tatt tog og langtur med bil mange ganger). Pupper bare om natta ( han er 7,5mnd) så han fikk litt pupp om natta.. Neste morgen fikk han ei flaske mme. Den kom opp i samme farta.. Lagde tynn tynn havregrøt til han og så fikk han blåbær/eplemos (sånn glass).. og vann.. Tskjevis med vann.. Ikke for mye da det kan komme opp, men ofte.. fikk feber på dagen og kvelden.. I dag er han skikkelig snørrat.. trassi.. han sov i sengen vår da, sånn itilfelle han skulle kaste opp mer.. Bare ikke tving i gullet mat,
Linchen Skrevet 31. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. oktober 2007 Takk for råd og omtanke. Han er bare 4,5 mnd, får kun pupp. Fikk litt nå, for han har ennå ikke sovnet stakkar, må jo være overtrøtt og/eller skikkelig dårlig. Og nå begynner jeg å bli kvalm også... Han spiste begjærlig, men jeg stoppet han etter en stund slik at han ikke skulle få i seg "en liter". Har ikke kommet opp noe ennå, krysser fingrene. Pappa´n prøver å få han til å sove nå, det klør i morshjertet å høre den vesle gråten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå